Gå til innhold

Flere som er plaget med kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kynnere i flere uker, men de siste to ukene har det blitt ganske ille. Dvs at jeg ikke kan gå turer lenger f.eks (trening er det bare å glemme, men yoga går bra:). Jeg gikk kanskje 500 m på lørdag og da hadde jeg kynnere hele veien omtrent og var helt skutt da jeg kom hjem... På jobb kan jeg max ta trappene to etg opp for ikke å bli dårlig etterpå.

Jeg var også plaget forrige gang, men er verre dette svangerskapet (er forøvrig 21 uker..).

Er ikke så mye man kan gjøre med det desverre, men er nysgjerrig på om vi er mange som plages såpass masse med kynnere? Sukk, kjedelig dette. Syte syte.. Har en på 1.5 år som jeg skulle ønske jeg kunne lekt som normalt med... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, hva er dette for noe??? Jeg er 19+4 og på trening i dag (sykkel 45 min) så kjente jeg det skikkelig, kjente endel i helge også når jeg tenker meg om. Nå gjør det litt vondt hele tiden nesten, som en mens omtrent (selv om det også er individuelt)...Er det ok å jobbe og trene etc som før allikevel? Dette er nr 4 for meg, kun kjent det på slutten med de andre tre...

Skrevet

Har hatt masse kynnere siden midten av forrige uke. Mer enn jeg har hatt før i dette svangerskapet. Vet ikke om det er tilfeldig, eller et utslag av behandlingen (osteopat). Får kynnere når jeg går, er i masse bevegelse eller aktivitet, ved stress og støy.

Er nok ille så ille som du har det, blir ikke dårlig, det er bare ubehagelig. Spesielt når jeg er ute og går, må liksom ta museskritt til kynneren er over.

Skrevet

Slik hadde jeg også sist gang jeg var gravid. De fant da ut at jeg hadde GBS-bakterien, og mente det var derfor jeg var så plaget med kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...