Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hvordan fordeler dere dette? Er det mange av dere som deler det slik at en leverer og en henter? Eller er det flest samværsforeldre som både henter og leverer? (jeg tenker ikke på økonomi, men hvem som i praksis kjører barna)
bli kjent Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 heisan jeg har datter på 5år hun bor fast hos meg, men er hos faren annenhver torsdag til søndag.Han henter i barnehagen og jeg henter hos han.Vi måtte gjøre det sånn for henter han hos meg er hun litt krakilsk vil helst være hos meg hele tiden.fungerer greit med at han henter i bhg. vi bor i BERGEN dere da? klem fra oss
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Vi bor litt utenfor Oslo, jeg har daglig omsorg. Barnet mitt på 2 er hos far annenhver helg. Vil ikke til faren sin, så vi har også vanskelig avreise fra mor. Og h*n er ikke så stor enda at jeg kan forklare så veldig hva som skjer. Synes likevel at det er viktig å få forklart barnet mitt at h*n skal til pappa snart. De gangene vi har forsøkt å snu på det slik at jeg har levert, så griner h*n hele veien i bilen og sier h*n ikke vil til pappa.... Vil heller ikke til pappa når vi har kommet frem, men pappa sier at de har det fint når de først er sammen og jeg har reist. H*n er litt urolig i kroppen og bruker lang til på å sovne etter h*n har vært hos pappa, men er glad når h*n kommer hjem. Etterhvert håper jeg det blir lettere. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg stod for det meste av transport siden barnefar ble sur over tanken på at han måtte styre med dette, selv om altså han var den som slo opp. Ting ble mye bedre da ungen begynte i barnehage og blir derfor henta fredagsettermiddag og levert mandagsmorgen rett i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå