Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 ..med nr. 2 til første mann begynner på skolen? Blir det slik att alle automatisk tenker att de da må være halv-søsken? Kan dere være så grei å ramse opp alt det positive dere kommer på med å vente så lenge!!! Og event. negative sider......
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Nei! jeg føler det ganske likt som deg. Kan gjerne vente til 1-åringen vår er 3-4-5 år før vi vil ha neste. Det som jeg tenker er positivt: -Mindre barnehageutgifter, og skolen er så og så gratis. -Mer hjelp fra eldstemann som har blitt mer selvstendig. -Man slipper tvilling/søskenvogn. -Man slipper 2 barnseter i bilen hvis man ikke har så god plass. -Eldstemann kan gå skikkelig selv, og trenger ikke vogn. -Kroppen din får hvilt seg litt før du starter et helt nytt svangerskap. -Man får muligens mer søvn/er mer uthvilt når man slipper en liten unge som ofte vræler på natta osv... Men den eldste kan jo selvsagt bli en del sjalu siden h*n er vant til å være lenge alene, føle seg mer tilsidesatt osv. Men man skal få barn fordi man har lyst, ikke for å stresse seg sel ihjel.. Jeg kommer i hvertfall til å vente.. Og driter i hva andre mener;) 2 tette er galskap ifra vår side, og vår elskede sønn skal få kose seg lenge med foreldrene sine. Vi hadde aldri takla 2 "på en gang" tror jeg. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå