Gå til innhold

Er det galskap å vente....


Anbefalte innlegg

Skrevet

..med nr. 2 til første mann begynner på skolen? Blir det slik att alle automatisk tenker att de da må være halv-søsken?

 

Kan dere være så grei å ramse opp alt det positive dere kommer på med å vente så lenge!!! Og event. negative sider......

 

 

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! jeg føler det ganske likt som deg. Kan gjerne vente til 1-åringen vår er 3-4-5 år før vi vil ha neste.

 

Det som jeg tenker er positivt:

-Mindre barnehageutgifter, og skolen er så og så gratis.

-Mer hjelp fra eldstemann som har blitt mer selvstendig.

-Man slipper tvilling/søskenvogn.

-Man slipper 2 barnseter i bilen hvis man ikke har så god plass.

-Eldstemann kan gå skikkelig selv, og trenger ikke vogn.

-Kroppen din får hvilt seg litt før du starter et helt nytt svangerskap.

-Man får muligens mer søvn/er mer uthvilt når man slipper en liten unge som ofte vræler på natta osv...

 

Men den eldste kan jo selvsagt bli en del sjalu siden h*n er vant til å være lenge alene, føle seg mer tilsidesatt osv. Men man skal få barn fordi man har lyst, ikke for å stresse seg sel ihjel..:)

 

Jeg kommer i hvertfall til å vente.. Og driter i hva andre mener;) 2 tette er galskap ifra vår side, og vår elskede sønn skal få kose seg lenge med foreldrene sine. Vi hadde aldri takla 2 "på en gang" tror jeg. Lykke til!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...