Liten snupp + liten spire =) Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Vet det kanskje er litt teit, men ble plutselig usikker.. Kan man spise fårikål?
Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Spist både lør og sønd her og!! sååå godt=0))
Siss*40 Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 heisann, så lenge du er gravid er det DU som evt får luft i magen og fiser litt ekstra... Når du ammer, tror jeg den lille kan få luft i magen av kålen, og dermed magesmerter. Så nyt får-i-kålen denne høsten, neste høst bør du kanskje være mer forsiktig:-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Fårikål er min favoritt.. spiste det igår :)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Å ja, spis i vei!! Har spist det to dager på rad, har ikke merket noe på magen! Skjønner ikke hvor det kommer i fra at kål skal gi gass i magen..?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Spis til du stuper... Men jeg vil anbefale deg å informere din partner at rommet kan bli godt nedgasset iløpet av natten.. Fårikål gir en veldig mye luft i magen... Kos deg for all del å nyt middagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå