Gå til innhold

nedsynket mage... 31uker! Normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes magen min har synket så grusomt... er 31 uker. Er det normalt? Er annengangs fødende... Første gang fødte jeg 3uker å 4 dager før tiden, er veldig liten 147 høy. Legen & jordmor mener jeg kommer til å føde før tiden denne gang også iogmed at det gjorde jeg første gang, + at jeg er så liten.

Min mor har også født før tiden begge gangene hun har født! Er det noe som har noe å si? hehe.. hører så mye forskjellig å så mye rart om ting :)

Men jeg håper lille gutt vil holde seg inne i noen uker til! Skal på kontroll på sykehuset i morgen! Så får vel ta det opp med JM også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen anelse, men å føde så tidlig får jeg virkelig håpe du slipper!

Lykke til:-)

Skrevet

Håper virkelig jeg også at jeg skal slippe... Går å er bekymret :-( skal heldigvis til JM imorgen. Har hatt skikkelig nedpress idag, kjennes ut som jeg bærer han mellom bena!! Helt forferdelig... Men ikke hatt noe vonde tak eller noe slikt heldigvis! Ikke noen vonde kynnere heller,bare svake som i at magen blir steein hard. Så, håper ikke dette er noe! Men skal hvertfall ta opp min bekymring med JM imorgen :D

Skrevet

Tror jeg var i uke 32 da magen min sank - (førstegangs). Ingenting som har skjedd enda - er i uke 37+ 2 nå.

Skrevet

Oh... Godt å høre at det er fler :o) For jeg får litt angst må jeg si.. hehe! iogmed at JM sa at jeg måtte si ifra hvis det skjedde noe sånt! Men skal jo til henne imorra så da får vi det avklart ;))

Skrevet

Magen min har også sunket noe dene uken.. er i uke 31, g merker at det er lettere på puste og at den henger lavere..

Synes også det virker tidlig! Er 2 gangs, og sist gang sank ikke magen ifør fødslen ( tok haste ks i uke 36)..

Vi får satse på at de små holder seg lenge i magen, og at det ikke har noe å si :o) Jeg skal og på kontroll på sykehuset i morgen, og skal høre hva de sier..

Skrevet

Sist gang fødte jeg i uke 36+4 å da hadde magen synket en god del, men det skjedde bare noen dager før jenta mi kom! Så må jo si at jeg syns dette er litt skummelt! Godt jeg snart skal på kontroll hos JM på sykehuset å se hva henne sier ;) Skal ha vekstkontroll å litt forskjellig også. Blir spennende! Lykke til idag du også ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...