Gå til innhold

Epidural og lystgass....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser til min store skrekk at planen er å fjerne lystgassen ved St.Olavs etter jul. Brukte lystgass, og fikk epidural ved forrige fødsel. Epiduralen følte jeg ikke det var noen virkning av, mens lystgassen var det som reddet meg. Er det noen som har hatt dårlig effekt av epidural ved en fødsel, men syntes det var til god hjelp ved en annen? Håper liksom at epiduralen kan virke denne gangen...Gruer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hatt epidural med den første. Den var helt super. Fikk høre at den var satt perfekt. Kommer nok ann på hvem som setter den. Men med nummer to og tre følte jeg ikke behov for epidural. Jeg brukte bare lystgass! Så jeg håper ikke den blir borte i fredrikstad!!

Skrevet

Med førstemann fikk jeg epidural som virket helt perfekt!!!

Med tvillingene satte de epiduralen feil, så jeg hadde smertelindring i brystene :P Det hjalp heller lite.. Så da ble det i praksis en fødsel uten smertelindring.. Siden de ikke rakk å stikke en gang til ;)

Epidural er helt fantastisk når den er satt rett, og ubrukelig når de bommer! Var ille å vente på at den skulle virke, men så kom aldri virkningen..

Tror nok de treffer de fleste ganger !

Lykke til!

Skrevet

Epiduralen ved første fødsel vikret heller dårlig, og så i det heletatt.

Andre gang virket den perfekt og fjernet alle riene.

To forskjellige sykehus, to forskjellige leger som satte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...