Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Jeg ble strippet med sistemann, fordi jeg hadde tegn på sv.skapsforgiftning. De strippet meg da, i håp om at fødselen skulle starte av seg selv. Legen røsker litt i livmortappen tror jeg
Gjest Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 En erfaren fødselslege elelr JM kan tøye livmorhalsen og forsiktig løsne løsne hinnene litt når en gravid er nær/over termin, er moden og har litt åpning. Hensikten er at dette kan sette i gang en fødsel. Tror det hjelper veldig, veldig ofte. Er selv blitt strippet en gang og fødselen startet etter dette.
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 kan du litt detaljert forklare hvordan det gjøres? veeldig vondt?
Gjest Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Hehe, jeg tror Alva kan forklare bedre da hun forklarte det hele litt bedre enn meg ) Men jeg syns ikke det gjorde vondt. Ubehagelig ja, men det syns jo aldri det er behagelig når fremmede mennesker driver å tukler "oppi der" ) Hehe... Det funket hvertfall, dagen etterpå kom mini til verden
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 så hvis man er moden og ikke har åpning kan man ikke bli strippet? begynner man å blø av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå