Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns virkelig dette med klær nå utover er vanskelig.

Hva skal jeg ha på dem når de er i bhg osv.

Mine barn er 2 og 4 år og vi bor i Oslo så er ikke sånn veldig kaldt ennå. Ligger på 10-18 grader, men syns vinden er veldug sur noen dager.

Begge går med jobbesko ennå og har ennå ikke begynt med strømpebukse.

Så hadde jeg besøk av en venninne i går som har en sønn på samme alder som vår minste og han hadde forlengst begynt med strømpebukse, tynn lue og høst/vintersko.

Så ble nesten litt engstelig for at vi også burde begynt med strømpebukse osv nå.

Hva gjør dere nå om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke strømpebukse, men høstdressen er på plass i barnehagen. Da trer dem bare på den når dem skal ut... så slipper dem å gå med bukse og strømpebukse inne pga det blir varm. Begge har også tynn lue der, for vinden er kald for ørene. Er bare 10+ her i indre østfold i dag og det blåser veldig. Minsta på 1,5 år har også tynne votter og fora støvler fra Reima, men hun er også en frysepinn da og kle gjerne på seg alt hun kommer over av klær :-)

Skrevet

Guttungen på 4 har ikke begynt med strømpebukse enda. Han har som regel joggebukse, t-skjorte og en genser. Utenpå bruker han enten collegejakke eller softshell jakke, kommer litt ann på vind og sånn.

Vesla på 1 år har strømpebukse, men hun sitter mye rolig på bakken. På hodet har hun en tynn lue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...