Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Min forlovede og jeg har et supert forhold. Sliter litt med kommunikasjon, men det er noe begge er klar over, så vi jobber stadig med akkurat den biten. Ellers er alt helt topp! Men, min kjære er da en veldig flørtepus av seg... som regel er det helt uskyldige ting, som f.eks. slenge en "sexy" bak kommentarer til noen på nett. Komplimentere et bilde kanskje. Egentlig svært lite jeg bryr meg om altså. Men, dum som jeg var (?!!), så gikk jeg inn på pc'en hans i dag. Leser chatte-loggen hans, og samtalen mellom han og ei venninne. Eller..jeg trodde ikke de var så nære venner egentlig jeg da. Uansett. Der skriver de bl.a. "hvis du skal ha noe så må du skynte deg, for snart er jeg jo gift" "være body-guarden din så kan jeg "tilfeldigvis" falle naken oppå deg"..sånn type ting. Har ikke chatta mye, var snakk om kanskje 5-6 korte samtaler siden feb. (som jeg vet om) Hu har kjæreste sjøl hu, så jeg er ikke bekymra for no tull mellom de to. (har kjent hverandre lenge...x'en til kompisen hans) Egentlig tror jeg at dette er nok bare min kjæres mangel på "sedelighets antenner". Han vet nok ikke at han går over grensa der engang. For han sier jo at han skriver med henne, når han gjør det. Ikke noe sniking sånn sett. Men...er jeg dum her?!?!?! Bør jeg sette opp mine egne antenner og sjekke opp dette?? Eller er jeg bare et usedvanlig tolerant menneske??? Han skriver jo ingenting negativt om meg eller forholdet vårt. Så akkurat den episoden jeg skriver her er nok bare rett og slett vas de har fått som dårlig vane. Tror jeg da!! ........har desverre mye dårlig erfaring opp igjennom livet, så skjønner ikke hvordan jeg klarer å være så lite sjalu.... Og jaaa!! Jeg vet at jeg egentlig ikke har noe på hans pc å gjøre, men han har sagt til meg at jeg må bare gå inn å se om jeg har lyst. Mail, facebook o.s.v. Tror bare ikke han er klar over at loggen til msn'en hans ligger der...trooor jeg......mye troing og synsing på meg men. Anyway! Jeg er ikke stolt over megselv og mitt lille svake øyeblikk, men nå er da saken her da. Er jeg dum som tolererer at mannen skriver sånn til andre damer?? (prøver å tolerere heter det vel...) Beklager laaaaangt innlegg......!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Jeg hadde ikke tollerert det nei. Men vi er forskjellige heldigvis. Hadde min kjærest skrive noe sånt til ei an ei så hadde han nok ikke vært min kjærest lenger.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg hadde aldri, aldri funnet meg i det!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg tror du er litt dumsnill. At du orker å finne deg i dette.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 hørtes litt merkelig ut det der.Hvis min mann hadde kommet med sånne kommentarer (herregud, så teite også) til andre damer hadde jeg mista respekten
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Når alt har fått sunket inn litt, så kjenner jeg at jeg er skikkelig dypt såra... ska ta en prat når han kommer fra jobb tenker jeg. Jeg tror virkelig ikke at han skriver sånn med en baktanke. Tror helst han skriver sånn uten å tenke en tanke..er vel det som er problemet. Ustabil oppvekst og mange dårlige opplevelser, så han har vel bare lært å tenke på seg selv.. Men river megselv i håret over hvor naiv og godtroende jeg er til tider. Dette kunne jeg tatt tak i for lenge siden, men av ren frykt har jeg bare satt på skylappene og fortsatt. Har store problemer med å stole på folk, så hadde vært typisk når eneste personen jeg stoler på i denne verden faktisk ikke ér til å stole på... (ja, det går an å kombinere naiv og tillitsproblemer) Hilsen en trist HI...
Dunder Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Det trenger ikke være et tegn på utroskap, men det er jo veldig respektløst. Hvis du vil at han skal forstå, kan du skrive ned en fiktig lignende samtale mellom deg og en felles mannlig bekjent av dere. Han vil sannsynligivs synes det er ubehagelig å lese. Men først og fremst høres han umoden, dum og litt fjern ut. Merkelig fyr du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå