Gå til innhold

Permisjon fra sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme igjen en dag etter å ha tilbragt helgen på sykehuset, dro på legevakten på fredag ble lagt inn til obeservasjon med en hvilepuls på 105 og PR-intervall på 98ms, denne skal ligge på 120 - 200. Lå rett ut i hele helgen koblet til hjertemaskin, Det var ikke noe gøy, lå hele tiden å tenkte på tvillingene i magen, om de fikk nok surstoff, om de hadde det bra,

Begynte å bli en smule sur på JM som også sa det ikke var viktig med UL for å sjekke om alt er bra. Jeg skulle jo ha JM time på tirsdag, kunne vente å sjekke da. Blir lei meg jeg da.

Tenkte på min lille skatt på 2,5 som jeg savnet over alt på jord, pusungen min som er livredd for alle utenom meg, nå har hun ligget på meg siden jeg har kommet hjem, og tenkte masse naturligvis på mannen min.

Må innrømme at jeg er livredd for hva fremtiden vil bringe, men satser på at alt ordner seg og at hjerte mitt er sterkt og det tåler påkjenningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det der hørtes ikke noe kjekt ut!!!! :((

Er du langt på vei?

Skrevet

Er på den 23 uken.

Der verste er at JM ikke tar det seriøst. Synes jeg overdriver, men er jo litt vanskelig det da når det er legen som har skrevet i jornalen min

Skrevet

Du vet at du kan kreve å få ny jordmor / vurdering av annen jordmor.

Du skal ikke finne deg i hva som helst dersom du mener at du blir feil behandlet.

God bedring og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...