lillejenta2 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Kom hjem fra tur igår og der lå jammen meg slimproppen i trusa. Så ut som en skikkelig snørrklatt på klinkekulestørrelse men ikke samme form da, den hadde jo sikkert ligget der en liten stund. Er 39+2 idag og nå venter jeg bare i spenning..
mamma&piratene Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Så spennende!! Jeg går også å venter på at min skal komme hi hi, kom rundt disse tider forrige gang, da tok d 5-6 dager før jeg fødte. Er litt spennende m slimproppen, da vet man liksom at det skjer snart. Lykke lykke til, håper du ikke må vente lenge.
lillejenta2 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 oj så spennende da! Tenk om det bare tar noen dager. Har jo lest at det kan ta uker også.. men håper på noen dager jeg da.. synes han er stor nok der inne nå! også gjør det så inni helsikes vondt når han beveger seg.. au!
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Spennende :-) Min har gått litt av gangen siste uka og jeg er bare 4 dager til mål. Spennede at vi snart har babyen i armene.
mamma&piratene Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 hihi det tror jeg på! Jeg er "bare" 37+3 og syns også det gjør vondt når han beveger seg nå. Jeg fødte 18 dager før termin sist, så spent på når jeg føder i forhold til termin denne gangen. Du kan jo uansett i gå mange flere uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå