ij30 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 hvordan fodte dere i forhold til termin dato? Og hadde dere noen andre symptomer paa at noe var i gang bortsett fra rier og vannavgang?
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Min første kopm på termin det startet med rier. Min andre startet med vannavgang men fikk ikke rier så jeg ble satt igang etter ett døgn,da kom hu til dagen etter termin. 4 dager igjen nå og jeg er lovet å bli satt igang for jeg skulle ikke gå overtid,blir spennende å se om ikke kroppen starter av seg selv før jeg blir lagt inn...er jo noen dager igjen :-)
bergtora Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Hei, jeg skal ha nummer to i november; og da er det snart åtte år siden sist. Førstemann kom fem dager over termin og det var ingen tvil om hva som var igang, selv om jeg ikke merket at vannet gikk. Jeg hadde vannfødsel, - og antakelig gikk vannet etter at jeg var på plass i badekaret. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at du ikke skal merke hva som skjer. Selv fikk jeg først og fremst vondt i korsryggen, smertene kom i sterkere og sterkere bølger, hyppigere og hyppigere. Jeg husker også at jeg følte meg uvel, kvalm og tørst, - og at det liksom gjorde vondt bare noen snakket til meg, - og magen var i helspenn som ei skarptromme. Men det er jo sikkert veldig individuelt... Lykke til!
tjorven- nr 3 Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 nr. 1 kom 14 dager før termin- kom litt vann, og riene startet 1 time etterpå.tok ca 7 timer. slimproppen gikk 8 dager før. Diare dagen før. nr.2 kom 6 dager før termin- startet med mens smerter - vet ikke når vannet gikk. og var styrtfødsel- over på 45 min. - fra 3-4 cm åpning. Diare dagen før og blod-slim nr. 3 kom 14 dager før termin og startet med rier - vet ikke når vannet gikk...mest sannsynlig litt og litt. tok 9,5 time fra 5 cm åpning. stoppet opp og fikk akupunktur for å få fortgang i riene. Hadde mye blod-slim dagen før og om natten. Diare dagen før. så eneste likhets tegn er diareen jeg har fått i forkant.....
ij30 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2009 takk for svar:) Jeg har 10 dager til termin, haaper likom at lille gutt kunne kommet litt foer tiden, men det er jeg vel ikke alene om:P Jeg har hatt mye vondt i magen de siste 10-12 dagene, det har vel vaert mest luft smerter, men de par siste dagene har det kjentes ut som menssmerter, har aa hatt en del smerter som minner om sting et par dager naa. I gaar kveld og i dag har jeg kjent meg uvel og kvalm. Men den beromte slimproppen har jeg ikke sett noe til, heller ingen vannavgang, saa er vel kanskje litt mye aa haape paa at han melder sin ankomst i loepet av noen dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå