SnartToGull Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg er 6+0 i dag og har lagt på meg 4 kg...synes jo det er ganske mye for å være så kort på vei. Og hvis det fortsetter slik så kommer jeg til å legge på meg 30 kg...skrekk og gru...hva med dere andre, noen som har lagt på seg???
Brenda med 2 ute Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei! Jeg er 9+2 i dag og har lagt på meg ca 4-5 kg. Men jeg la på meg det meste akkurat i starten så jeg trur det jevner seg ut litt? Slapp av, spis riktig så skal nok dette gå bra=)
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Hei. Jeg har også lagt på meg 4-5kg helt med en gang i mine svangerskap.. Men har ikke lagt på meg mye alikevel. Med førstemann endte jeg på + 10 kg og med tvillingene endte jeg på +13 selv om jeg hadde lagt på meg nærmere 5 kg innen uke 6 Hos meg har det stangert litt og kiloene kommet saktere etterhvert.
Humlesnurr Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 11+3, og har nok lagt på meg tre kilo. La på meg nærmere 30kg i forrige svangerskap, så jeg synes ikke dette er noe gøy. Forsøkte å spise sundt da, men sidne det eneste som hjalp mot kvalme og oppkast var å spise, så ble det noe mer mat enn til vanlig. Nå er jeg redd jeg er i samme båt igjen. Spiser mer, men relativt sundt. Håper kvalmen kan gi seg snart. Alle kiloene fra forrige svangerskap forsvant på et år og jeg hadde ikke mange plager, på tross av vekten, men synes ikke det var noe gøy å se ut som en elefant. Folk kjente meg nesten ikke igjen...Håper det blir bedre denne gangen!! Å kanskje blir det slik som dere sier, at det jevner seg ut etterhvert. Uansett, det er verdt det:)
MerraSomGår Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Det nok ikke bare deg, nei Jeg har lagt på meg tre kilo og er 12 uker på vei. Det er ikke noe rart for å si det slik. Jeg har aldri før spist så mye noen sinne som jeg gjør nå, og det er ikke bare sunnhet som glir ned. Her går det i sjokolade, kaker, vafler og rømme og alt mulig. Jeg spiser sunt også selvsagt, bare alt det andre oppå! Hehe. Jeg tenkte å legge om litt når kvalmen gir seg. Jeg blir mindre kvalm av å spise, så da spiser jeg - hele tiden om å gjøre.
Sololight Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 7+4 og 2 kg ....spiser pga kvalmen, og så går jeg aldri på do lenger, hehe. Nesten som om tarmen har fått bedøvelse!
nikitaa90 Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 hm.. ikke noe enda... men jeg spiser nesten hele tia!:S
SnartToGull Skrevet 29. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2009 godt å høre at det ikke bare er meg..mitt problem er at jeg er så sulten, så da spiser jeg alt mulig. spes farlig å handle etter jobb...kaker, kjeks, sjokolade...og desverre så er det kun O`boy som kurerer min kvalme....så det blir en deeeeel O`boy kan man si...også er jeg alt for trøtt og sliten til å trene etter jobb...nei her må det sjerpings til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå