AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg er så imponert over at de trener hardt og danser i vei med magene sine! Virkelig et eksempel til etterfølgelse for oss som sutrer litt og er graderte eller helt sykemeldte og ikke føler oss på topp. Om jeg ikke hadde hatt bekkenløsning skulle jeg virkelig svingt meg jeg og! Supert og holde seg så sprek og sunn og frisk i svangerskapet da! Klapp til dem!
Vimsetrollet Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Ja, jeg blir virkelig imponert, og litt misunnelig!! Nå var det ikke meningen å syte her, men jeg hadde planer om å trene å være så aktiv i dette svangerskapet, men så meldte bekkenløsningen sin ankomst... jeg tror allikevel ikke at jeg hadde danset da - jeg hadde kommet til å være redd for å falle osv... Så jeg bøyer meg i støvet!!
lille frø, mor til to Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Utrolig gøy. Nå viser det seg at Gyda også er gravid i følge VG. Gøy med offentlig babybom. Ingenting i veien for at man ikke kan trene i svangerskapet. Trener selv hver dag og det tror jeg hjelper meg til et lettere svangerskap. Har bekkenløsning så løping blir det ikke da;-)
Lilleleen Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Syntes det er veldig bra ) misunner henne veldig som kan danse sånn. Sliter med bekkenløsning, som så mange andre. Men trener to dager i uka i basseng og med fysioterapaut som instruktør. Går også hos henne en dag i uka. Hadde store planer om å trene selv om jeg var gravid, men har blitt anbefalt av fysioterapauten min om at sal trening ikke er noe for meg nå.
fru tekopp Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Jeg er danselærer og har bekkenløsning. (danselærer på deltid, som en hobby) Det er faktisk ikke vondt å danse de fleste dansene med bekkenløsning. Det eneste som var ordentlig vondt var å danse salsa, etter å ha undervist i 3 timer i strekk. De "vanlige" dansene var ikke noe problem, men salsa er litt mer kropp og vrikking, så det var ikke godt. Tror det har litt med hvilke bevegelser kroppen er vant med, og selvfølgelig intensiteten i det man driver med. Har imidlertid måttet si stopp for dansen, for når jeg ikke har mulighet til å holde på daglig stivner ryggen, og jeg får vondt så jeg ikke kan ligge, sitte eller stå på flere dager. Men har holdt på så lenge det lot seg gjøre. Lykke til videre i svangerskapene deres og fortsett med trening/bevegelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå