Mamma til gutt og jente....... Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hvem er Sara?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 andre enn meg meg som er utrolig skuffet over siste episoden av prison break? skulle ønske jeg ikke hadde sett den...
fjollefrua Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2009 ja jeg trodde jo da at serien var slutt etter den episoden hvor de besøkte "grava" hans. Fant jo ut kl ett inatt at det var den jo ikke. Så jeg tror det er en epiisode jeg ikke har fått med meg... Men greit at serien er slutt synes nå jeg da. Har blitt litt langtekkelig etterhvert. Man blir på en måte litt hektet, og må jo bare få med seg slutten
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 jeg syns serien kunne sluttet der de besøkte graven.. hadde ikke trengt å ha med den siste episoden... syns det bare ble teit... (hvis du ikke har sett siste episoden, som visst er en bonus episode som i USA ikke ble vist på TV bare på nett, så skal jeg ikke si mer om den) men jeg er helt enig i at serien burde avsluttes... syns at det burde vært avsluttet i sesong 2... ble for mye "av det gode" når han havnet i fengsel igjen... hvor mange ganger i løpet av livet skal det være nødvendig å bryte noen ut av fengsel?? nei, de kunne seilt inn i solnedgangen i slutten av sesong 2....
fjollefrua Skrevet 28. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2009 jo jeg så siste episoden inatt,men det må vel være en episode som mangler mellom der de besøker grava og når sara er i fengsel? Det var jo bare en helt håpløs start på episoden ihvertfall...
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 er ikke noe som mangler der..... siste episoden er egentlig den episoden der de besøker graven, og bonus episoden er den der hun er i fengsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå