Gå til innhold

Så lei me, han gjorde en annen gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg gikk ut med lenge, det ble ganske seriøst mellom oss og jeg fant ut han hadde vært med en annen, nå viser det seg hun er gravid og han skal bli far, jeg dumpet han med engang jeg fant ut av dette.. Problemet er at han kontakter meg hele tiden enda, sier han savner meg så fælt osv. Og jeg er bare så utrolig såret, jeg savner ham så fælt men kan ikke skjønne at han var en sånn idiot (vi hadd avstandsforhold og det gjør jo det værre) :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er lei deg, men du gjorde det eneste rette. Du kommer over ham, snart. Hva du enn gjør, ikke la ham komme tilbake selv om han kontakter deg. Du kommer uansett til å bli såra igjen. Han har gjerne holdt på med hun andre hele tiden for alt du vet. Høres ut som en egoistisk drittsekk. Du finner sikkert snart en kjekk og snill mann du kan leve lykkelig med alle dine dager:D Hvis du er heldig. Og det kan jo godt hende at du er.

Skrevet

Du greier garantert å finne deg en bedre mann en dette svinet. Det kan godt være at han elsker deg så høyt som han greier å elske men det er aldeles ikke nok. Mannen er uærlig.

Skrevet

Jeg syns du skal ha det morro med han ;) Lev livet, lag livet surt for hun andre... se hvor gøy hun syns det er når han driver på med deg. Til slutt står han alene ;) Pay back is a bitch.

Skrevet

Fy, så slem du er anonym 06:11

Vi vet jo ingenting om hvorvidt den andre kvinnen er/var tilsvarende uvitende om denne mannen sitt dobbeltspill.

Da vil jeg si at hennes situasjon er betraktelig verre enn HI sin. Barn i magen og barnefaren er tydeligvis både uærlig, useriøs og utro!

Dropp han HI. Hvordan tror du forholdet deres vil bli når han nå i tillegg venter barn med en annen? Dessuten ville jeg aldri stolt på en utro mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...