Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er sent ute, men hva anbefaler dere damer til merking av tøy til bhg? Hvor bst fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fra navnelapper.no

Har enda ikke opplevd at de faller av. Hverken på land eller i vask:)

På ull så syr jeg bare forbokstaven

Skrevet

navnelapper.no

sabo.no

sjek ut disse stedene, har fra begge men fra sabo har jeg slike jeg syr i ullklær og utedresser

Skrevet

jeg bestilte navnelapper fra merkalt.no...

sto å strøk på disse merkene i flere timer, men bekkenløsning :((

Men fy fanken for nåen dårlige merker...!!!! Ble temmelig forbanna etter første vask, merkene datt av :s :s

Så jeg kjøpte rett å slett svart tusj som er beregnet til klær og skriver fornavnet og første bokstav i etternavnet på merkelappen.. funker kjempe fint, ikke mye jobb... :)) har vasket klærene maaaange ganger nå og står like klart og tydelig..

Så det anbefaler jeg :))

Skrevet

Vurderte akkurat fra sabo. Er de bra? Har så dårlig erfaring med strykelapper. Tar mye tid å stryke på å så datt de av like fort fordi tøyet man strøk de på ikke tålte likemye varme som det krevdes for at merkene skulle sitte.

Men som sagt noen som har erfaringer med de vevdemerkelappene fra sabo?

Skrevet

Er det jeg gjør nå, men føler at de blir fort vasket ut eller oversett fordi det ikke er mye plass å skrive på. Derfor leter jeg etter gode alternativer :o) Men som du ser over så har jeg hatt akkurat samme erfaring som du med strykelapper..

Skrevet

Hei, jeg har brukt strykelapper fra markmaster.no. De er jeg kjempefornøyd med de liksom smelter inn i stoffet, selv på ull tøy, har ikke opplevd at noen av dem har falt av. Har satt dem på for ca en måned siden.

Skrevet

Jeg bruker de vevde navnelappene fra sabo. Er kjempe fornøyd med dem! Lette å få av og på, sitter godt og er rimelige :)

Skrevet

Er rimelig fersk i navnelapp-gamet, men er etter 1 måneds bruk fortsatt fornøyd med mine påstrykbare navnelapper og klistrelapper fra askeladden.no, så anbefaler gjerne dem :)

Skrevet

Jeg bruker også bare en penn eller tusj beregnet på klær. Det fungerer kjempebra. Det er grusomt å stå å stryke på lapper i samtlige klesplagg.

Skrevet

Tekstiltusj. Fatter ikke at folk orker å stryke på i ett kjør jeg, prøvde en gang med førstemann, men uff for et styr! Nå skriver jeg på etternavn eller initialet med tekstiltus på navnlappen eller merkelappen når jeg klipper av prislappene på nytt tøy, er blitt rutine.

Skrevet

Alt av "inneklær" blir merket med tekstiltusj. Har en liggende på badet så nye klær blir merket med en gnag de blir tatt ned fra tørkestativet.

På jakker, støvler o.l bruker jeg klistrelapper.

hjemmestrikka ulltøy får en liten brodert bokstav.

Skrevet

Bruker tekstiltusj fra Reflex på alt. Holder i vask og greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...