mammamammamammamor Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 gubben er ute å drikker, ni dager før termin, var ine med falsk alarm for ett par dager siden, da var det 2-3 cm åpning og halvert livmorhals. ha skulle ta det rolig, og ha bare ett par glass, me eg trenger ha jo som sjåfør og han vil jo verem på fødselen. han tok bilen og, så viss eg føder i natt må eg vente tre kvarter på barnevakt og kjøre en halvtime til sykehuset sjøl, og eg pleier å føde veldig kjapt. kjenner eg er e smule frustrert og bekymra
Mom2Two Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Umm.. er han helt idiot? Jeg hadde nok tatt med noen andre på fødselen for å si det sånn.
mammamammamammamor Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 viss han da ikke gir seg med ett glass så føder eg aleine, det er ikkedetsomer problemet,problemet er visseg må kjøre med riersjøl, og kansje ikke når føden
Blind Gudinne Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Du har all grunn til å bli sinna! Man går ikke ut å gjør seg "ukjørbar" så tett inntil termin!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 sint hadde jeg nok ikke blitt, men lei meg og skuffa.. Viser jo hvordan han prioriterer, så jeg hadde nok vurdert å ikke ringe han dersom fødselen startet. PS: kan du ikke ringe ambulanse dersom fødselen starter, og forklare situasjonen? Da kan de komme til deg, slik at du i det minste har noen kvalifiserte der, dersom du ikke rekker sykehuset.
erteposen + 4 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Ehh...og du er sikker på at det er gener du vil videreføre? Nei, det er ikke greit. Men han reiste vel ikke uten "lov"? Når du har født så mange barn før og har åpning burde han holde seg edru eller hjemme. Og jeg er temmlig liberal når det kommer til hva min mann får gjøre rett før fødsel.
mammamammamammamor Skrevet 27. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2009 " men eg skal jo bare ta ett glass, og da er eg kjørbar før barnevakten kommer " men så teker han sikkert etter det ene glasset, nei bare ett glass til. har egentlig lyst til å føde i kveld, bare for å vise han kor tosse det er å drikke så tett innpå termi, i alle fall når dito yngste barna våre kom ti dager før termin, så eg har gått lenger en eg trudde eg skulle
Madam-mim Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Hadde aldri latt han reise da nei. Og om han gjorde det uten godkjenning fra deg, ja da hadde jeg ikke bare blitt sint, men j forbanna!
mammamammamammamor Skrevet 27. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2009 eg har krangla så inni hampen masse om alkohol og sånn med han at eg ikke gidder, han blir bare sint da, og eg er trøtt og sliten og gidder ikke å krangle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå