Gå til innhold

Verpesjuk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting... Mot alle mine prisipper så ønsker jeg meg barn, hus og hele pakka igjen med min ex, mine barns barnefar altså.

Vi var sammen i 8 år,og fikk 2 skjønne barn. Vi har nå vært fra hverandre i snart 2 år, men det skal sies at det vi har tilbrakt mye tid sammen, alle ferier, jul- nyttår, mange helger osv. In gen av oss har noen andre, ikke hatt heller....kun en flørt eller no`.

Mye av det vi slet med har kommet på plass nå og stabilisert seg... Men jeg er veldig redd for å ta sjansen, fordi jeg vil nødigst såre barna en gang til. Det skal sies at bruddet gikk sånn noenlunde smertefritt, og barna har tatt det hele veldig fint.

Hus har vi sett på en periode nå, bare sånn for "moro" skyld... Og i tillegg så har altså babysjuken min blomstret opp! Jeg som var såååå ferdig, og lykkelig fornøyd med mine 2 skjønne...

Jeg er så redd for å ta noen valg jeg ikke egentlig er sikkert på om er rett pga. lysten på hus, barn og familie er blitt så sterk og viktig igjen. Jeg og ungene har det jo så bra slik vi har det nå...

*Sukk* -for dette er jo bare et hjertesukk.

Noen der ute som har vært fra hverandre og funnet tilbake til hverandre- og helst med Happy ending?? :-)

Synspunkter mottas gjerne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...