Gjest Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Min baby i magen er ganske rolig. Det var den på ultralyden også. Jeg kjenner liv så og si hver dag, men fortsatt synes jeg det er litt svakt i perioder. Jeg er 24 uker på vei. Hvor aktiv er din baby og hvor langt er du på vei?
DK+2 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg er 13+3 og syns jeg kjenner noe nesten hver dag, men ikke så mye om gangen da. Er ikke 100% sikker på at det er babyen jeg kjenner, men lurer på hva annet det kan være... er jo ganske tidlig i grunn, har lest om andre her inne som og mener de har kjent liv fra uke 12, så det kan jo være mulig
b77h Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg kjente liv første gang i slutten av uke 18. Nå er jeg midt i uke 22, og kjenner liv hver dag. Begynner å bli litt mønster på det; liv på formiddagen, av og til ettermiddagen og alltid om kvelden. Varierer litt fra dag til dag om det er mye eller lite liv. En dag jeg var skikkelig stresset var det MASSE liv.
Marius og Jonas! Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Her er det masse liv hver dag!! Spesielt når jeg har spist eller når jeg slenger meg ned foran TV'n. Er i uke 26 nå, og kjente liv første gang i uke 18.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Synes jeg kjente liv første gang i uke 14. Nå er jeg 18+5 og kjenner liv nesten hver dag, kjenner det hovedsaklig under navlen. Gleder meg veldig til sparkene blir tydligere! Er 2.gangs
Januar Baby <3<3 Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 heysann .... Eg er 25+5 og min lille jente er sinnsykt aktiv Faktisk såpass aktiv at eg blir øm til tider .,.. men bare kos det Kjente liv første gang rundt uke 16 .... Bare vent din lille blir nok mer aktiv ... men er jo de som ikke er så aktiv i magen helle, men vil heller ligge å slappe av Kose deg masse med graviditeten
Myy Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Jeg er 20+3, og min baby merker jeg gjevnlig hver dag. Flere ganger om dagen. Gjerne når jeg setter meg ned. Noen spark er kraftigere enn andre.
Kausberg Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Jeg kjente liv allerede i uke 14.. men det var jo veeeldig lite da:-) Nå i uke 26 er babyen veldig tydelig! Dvs, hun sparker og snur seg og styrer villt rundt når jeg ligger/sitter i ro. Spes om kveldene...nesten så det blir i meste laget;-) Men veldig moro!!
lilleta Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Jeg kjenner liv flere ganger om dagen, spesielt når jeg er sitter/ligger. De er fortsatt litt vriene når pappan skal kjenne på sparkene dems:) Var på kino og så "jenta som lekte m ilden" her om dagen, og da var det fullt liv i magen nesten hele filmen igjennom. Tenkte ikke over det til å begynne med, men fikk litt dårlig samvittighet etter hvert. De ble sikkert veldig urolige pga lyd og at jeg syns filmen var spennende... Jeg er 23+5 i dag.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 28. september 2009 #10 Skrevet 28. september 2009 jeg kjente liv når jeg var akkurat 17 uker... nå er jeg 17+6 å kjenner den nesten hele tia... er sååå moro.. men gleder meg til det blir tydeligere, så BF kan kjenne<3
fru tekopp Skrevet 28. september 2009 #11 Skrevet 28. september 2009 Er 24 uker på vei og kjenner liv hver dag, spesiellt etter at jeg har spist eller drukket noe kaldt. Kjenner litt på morgnen før jeg står opp, etter lunch på jobben og masse når jeg tar en liten pause på sofaen og når jeg legger meg for kvelden. Det er mye mer liv denne gangen enn med forrige. Hun hikket masse, men var roligere i sparkingen. (så vidt jeg kan huske... 7 år siden...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå