Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Med tanke på: hvilken kjede synes du er billigst? Kontra best mat?
Gjest Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Handler stort sett på kiwi el rema. Rema er billigst, men kiwi er nermest, så det kommer an på om jeg har bil eller ikke. Ferskvarer handler jeg på spar el. mega (det er de alternativene jeg har) Syns meny butikkene oftest har best utvalg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Handler på Kiwi stort sett alltid, siden jeg liker butikken og de har det jeg trenger. Handler på Spar hvis jeg skal ha grillet kylling, også handler jeg på Meny eller Ultra om det er noe spesielt jeg skal ha.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 handler på rema vanligvis.. og meny hvis jeg skal ha ferskvare eller noe litt spesielt..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 22.21 her igjen. Her jeg bor er det Meny, Spar, Kiwi, Ultra, Rimi og Rema i ganske umiddelbar nærhet. Hadde heller kjørt litt lenger for å handle på de fire førstnevne i stedet for på Rimi og Rema, hvis det var slik at de lå nærmere. Jeg liker ikke butikkene og de har ikke det jeg skal ha. Er sikkert litt kresen på merker, så da liker jeg ikke Rimi og Rema
It's all about me Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Handler det meste på Safari og Obs, og så suplerer jeg fra Rimi + bleier på Kiwi.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Jeg handler på Meny, prisen på handleposene er ganske så lik på det vi handler, litt dyrere på meny men ikke mye. vi handler for engang i mnd, så vi handler nok litt anderledes enn folk flest. Men jeg jobber også på meny, så sparer litt ekstra trumf på å handle der også, så når jeg trekkerfra trumfen så er det billigst å handle alt på Meny. Men kjøper noe på Ica også, men de to tinga som blir handlet der taes når vi alikavel skal innom svigermor som bor ved siden av. Jeg liker ikke Kiwi og Rema butikkene som er i nærheten av meg. Svarte, rotete og sur betjening. Også er man aldri sikker på at de har det man skal ha. Kjøper kjøtt når det er på tilbud på jobb og fryser ned slik at kjøttet ikke er så dyrt selv om det meste er butikklaget/pakket. Ikke de billige kjøttproduktene, noen av de billige er gode men ikke kjøttdeigen syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Veldig forskjellig. Men mest på coop prix og rema. Så noe på Ica maxi, coop obs, kiwi,ultra og bunnpris. Kommer ann på hva jeg skal ha og tilbudene.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Handler på Coop prix Med coopkortet får man igjen for pengene, pluss 10 kr i avslag på bleier! Genialt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Hmm, men bare melken er jo en halv gang dyrere på coop enn på rimi, for eksempel.. Ingen tvil om at det er mye å spare på de riktige butikkene. Har ikke helt sansen for kiwi, men handler stort på rimi, og kvalitetsvarer og sjelden på meny.
Amanda, ung mamma93 Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Jeg handler på ICA og Coop obs osv.. Jeg handler bare økologisk, så når jeg er i stavanger feks så tar jeg meg en storhandel på den økologiske matvarebutikken der (:
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Bor i en bygd og her er Spar nærbutikken så handler mest der. Byen ligger 2 mil unna. Er jeg i byen handler jeg som regel på kiwi. Meny handler jeg på av og til, men bare dersom de har gode tilbud på noe, og jeg handler der til jul. De har det gode utvalget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå