Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 joggetøy, jeans og t-skjorte, eller kanskje skjørt og bluse? gøy å høre, og forestille seg hvordan dere ser ut og hva slags stil dere har!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Tights med tunika, dongeribukse med en topp, joggebukse med t-shirt, kjoler med strømpebukse,vinterjakke, regnjakke, penjakke,fleecejakke og div sko.. Klær til enhver anledning..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Samme som 22:18 på meg også! Har klær for enhver anledning, på jobb må jeg ha litt penere klær så deilig å slappe av i joggebuksa hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg mener bestemt det heter hva slags, eller hvilke typer..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Her går det (desverre) mest i joggebukse og en litt stor jumper (eventuelt en enkelt topp når eg går hjemme), men i det siste har eg blitt flinkere med å gå i jeans, hadde det ikke vert for håndtakene eg har på siden så hadde eg nok gått lett i jeans å en fin genser Liker å føle meg feminim, men føler ikke så mye av det i store klær;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Nå når jeg er gravid går det som oftest i joggebukse, en god og lang singlet og en stor collagegenser her i gården. Dersom jeg skal til byen eller besøk osv tar jeg oftest på meg et pent mørkeblått olaskjørt jeg har som går litt på nedsiden av knærne, altså ikke noe kortkort, sorte støveletter, svart tykk strømpebukse og en pen topp og jakke. har ikke lenger noen finere bukser som passer så da er det litt begrensede muligheter
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Typisk meg i graviditeten: (og litt til vanlig forsåvidt) Vintage, store, lange paljettgensere og jakker i alle farger Lange store topper (topshop, gina, H&M) Bikersko (Frye boots), strikkeuggs, vanlige uggs skinntights haremsbukser (dere veit sånne som det ser ut som man har bleie i) skinnjakke med pelskrage pelsvest vintage 60-70-tallsbriller Mye sløyfehårbånd i alle farger Store dunjakker (fjellräven, goose..) i blåfarge ray ban clubmaster solbriller i rosa ray ban wayfarer i turkis Lange gullsmykker, store ringer, store øredobber Laidback og comfy..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 GRRRRRRRRRRRRRRR, bruk for pokker spørreordene riktig.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Hvordan klær? Hvilke heter dere? Hva står dere opp? Hvem er hovedstaden i Norge? Lær deg norsk da!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Hvilke kan ikke skrive riktig?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Jeg bruker helst trange jeans. Tunika med waist belt osv.. Liker også godt å gå med kjoler og høye skjørt. (:
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #14 Skrevet 27. september 2009 Hvems trange jeans bruker du da?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #15 Skrevet 27. september 2009 Jeg har masse billige klær fra hm osv, og masse dyre sko. Det gjelder å prioritere:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. september 2009 #16 Skrevet 27. september 2009 Jeg har vel det man kaller en avslappet og sporty stil. Nå bor jeg ikke akkurat i urbane strøk, så det sier vel seg selv at det går mye i Bergans, Haglöfs, HH, og lignende. Hjemme går jeg mye i joggebukse, spesielt etter at jeg ble gravid. Sånn ellers er det dongeri, en tynn, enkel tettsittende overdel og gjerne en cardigan. Innimellom tights og tunika. Elsker mine svarte og rosa adidassko (missy elliot). Er litt for glad i komfort. Men skal jeg på fest, eller cafe så tar jeg gjerne på meg støvletter, en penere overdel og finere jakke. Er veldig glad i sort, grått og hvitt. Liker den klassiske stilen. De fleste klær blir kjøpt på H&M, Vero Moda, BikBok, Gina Tricot, JC og de typiske kjedebutikkene. Når jeg er i Oslo stikker jeg også innom Mango, Oasis, Zara .... Er ikke spesielt glad i bruke masse penger på dyre klesplagg, selv om jeg vet at basisgarderoben bør bestå av litt kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå