Dronningen! Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 ... men nå forsvant 5 Pez- pakker inn i sluket mitt! Barn skal jo ikke ha så mye sukker og i hvertfall ikke utenom lørdagen så da sitter mor å spiser opp alt på søndagen- Tjohoi:o) (PMS er noe møkk!)
Tante Blås Squaw Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Haha! :oD Kan det spises? -Klart det kan!
Dotten Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg tømte skapene i sted Men kun ned i posen som skal være med å jobb i morgen Ehhhh. Skapspiser på jobb.........!
PAVEEL Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 åååå det er jo så godt og forfriskende og!!! fikk lyst på det jeg og nå:-)
OsloMor Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Satte du de ikke inn i Pezmaskinen engang?
Tøysetipp Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Det er jo ikke pent, men det smaker upåklagelig :-) Jeg spiste en liten potetgullpose fra skapet til eksen i stad. Han skulle spare den til arvingen. Mens det det egentlig var en fin posjonspose til meg selv;-p
It's all about me Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 He he, jeg stjal 2 Pez pakker av guttungen igår. Forsvarte megselv med at det er jo jeg som kjøper de inn så kan jo bare kjøpe nye. Dessutten er det jeg som fyller på maskinen, så han har null kontroll over hvor mye Pez som faktis finnes i skapet.
Dronningen! Skrevet 27. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2009 Det gjorde godt i en godteklar kropp:o) Nei, det er ikke pent å stjele men hun hadde så mange... og jeg hadde ingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå