★☆2prinser★★ Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Åååååå, sliter sånn! Å nå er jeg LEI av å lese (eller å tenke at nå MÅ jeg lese).... Har strøket 4 ganger, de to siste gangene hadde jeg 8 feil, såååå irriterende å være så nært da, men stryker likevell! Er det bare jeg som er dom som ikke får dette til, eller er det flere av dere som brukte tid på å få dette til? Tenker å gjøre et nytt forsøk på onsdagen, men jeg har virkelig ikke lyst å stryke igjen (
Bøtteknott Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Alle gode ting er... 5? Det er vel like greit å bli ferdig med det, så slipper du å lese så veldig mye lenger.. Jeg tror det går veldig bra neste gang! :-) Jeg vet om en annen som også sliter, men han er utenlandsk og ikke så veldig god i norsk.. Men det er vel ikke noen trøst kanskje.. He he.. Men masse lykke til! Du fikser det på onsdag!
MammantilPatrick Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Har du vært inne på www.prove.no??? Jeg brukte den siden masse i de siste dagene før jeg skulle ta teoriprøven. der kan du ta tester gratis og en som koster ca 30 kr, og da får du tilgang til en test i 24 timer. Det hjalp meg masse i allefall. Lykke til:)
pandabjørn Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Husker jeg også sleit med terorien tror jeg strøyk 5 ganger jeg på skolen, og på biltilsynet klarte jeg det på første forsøk..men dette er 23 år siden, tror neppe jeg hadde klart det nå
mamman til to gutter Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Det er mye viktigere å løse oppgaver enn å lese. Spesielt hvis du har begynt å kjøre også, så kan du egentlig teorien, men det kan være vanskelig å svare riktig likevel fordi spørsmålene er stilt på en så spesiell måte. Det er snart 15år siden jeg tok lappen og den gangen kjøpte vi en oppgavebok og løste oppgavene der + prøveeksamen på kjøreskolen, men det er nok litt utdatert nå, så prøv den siden en annen foreslo på nettet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå