Tøysetipp Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Er det gravfylla eller begrenser det seg til noen glass med kjæresten eller gode venner? Eller begge deler? Jeg liker godt å ta meg et par glass med vin på helgene, eller en øl og to. Synes fremdeles det er festlig å ta en fest i lag med gode venner. Foretrekker en hjemmekveld, og har ikke vært på byen på år (tror jeg) Elsker et glass-/eller to/tre med champagne gjerne midt på dagen når jeg har ferie. Og det er sol og varmt i været. Sjenker meg gjerne et glass med vin mens jeg forbreder helge-middagen, og hører på god musikk. Hva med dere?
Dronningen! Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Der er vi ganske like Tøysetipp:O)
petite fleur Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg drikker sånn omtrent en gang i mnd (sjeldnere i vinterhalvåret), og da drikker jeg en flaske hvitvin. Da er jeg sammen med jentene på hjemmefest :-) Byen er jeg så og si aldri på lenger.
Tante Blås Squaw Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg drikker veldig lite, og akkurat nå har jeg et halvår uten alkohol.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Hvor ofte er vanskelig å svare på. Jeg drikker nemlig kun i festlig lag og dermed varierer det med hyppigheten på de festlige lagene. Jeg går enooormt sjeldent på byen, så med festligheter så mener jeg innflyttningsfester, bursdager, venninnekvelder og lignende. Når jeg da drikker, så varierer det mellom noen glass hvitvin, noen flasker rusbrus eller noen drinker. Jeg mister aldri kontrollen og blir aldri mer enn sjarmerende brisen, hehehe
MintCondition Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Jeg liker vin, jeg liker øl..i hverdagene drikkes det lite, men kan fint finne på å ta meg en øl eller et glass vin I helgene blir det kanskje så jeg og samboeren deler en flaske vin eller så, eller så drar jeg ut på byen med venninner. Da drikkes det som oftest mer, naturlig nok, men ikke noe grøftefyll akkurat. Mener selv jeg har et sunt og normalt forhold til alkohol (selv om jeg ikke mente det på lørdag morgen, da jeg var fyllesyk etter mitt første nachspiel på sikkert 5 år , nachspiel er døden!)
stjertløvetann Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Jeg tar like godt et glass rødvin hverdag som helg, og begrenser grøftefylla til en gang eller to i halvåret..
cherry coke Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Jeg elsker øl og jeg elsker rødvin=) Rødvin kan jeg ikke drikke, for det tåler jeg ikke. Øl drikker jeg i festlige lag. Kanskje en gang pr mnd eller sjeldnere. Liker godt å ta meg en fest, men er ganske forsiktig med alkohol. Er av typen som kommer først og går sist. Er gjerne på nachspiel til 4-5 om jeg har muligheten,men da drikker jeg kun vann eller brus;-)
erteposen + 4 Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Altfor lite:) Jeg er aldri dritings, og synes det er lite sjarmerende uansett alder og kjønn. Men jeg kan drikke mye vin sammen med gode venninner. I helgene tar jeg kanskje en øl eller glass vin, og et kokkeglass er obligatorisk. Jeg var inntil nylig ute en kveld i uka fast, enten på quiz eller et arr., og da ble det gjerne et glass tørr hvitvin. På ferie tar jeg med glede et glass til hvert måltid, og jeg kan surre rundt i leiligheten når jeg og samboeren min finner det godt å sprette en flaske. Jeg liker godt å gå på byen, og bor midt i byen, men ikke på den måten jeg tror en tenker på "bytur".
camilla^ Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Drikker mer enn ett glass vin to ganger i året. Altså drikekr jeg slik at jeg har barnevakt for ungene. Utover det så tar jeg meg gjerne ett glass vin av og til, men det blir lenger og lenger mellom hver gang. Kan ikke huske sistgang faktisk. Når jeg er på hytta, så blir det gjerne ett glass vin litt oftere, men da må pappa være der og ha en flaske åpen. Jeg syns det er teit å åpne en flaske for bare mitt ene glass, vinen er jo dårlig til nestegang jeg skal drikke.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Sjelden. Liker kun alkohol til fest, og fest er ikke så ofe:)
Blåmandag¤ Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Omtrent som deg når jeg ikke ammer. Som jeg gjør nå, og da blir det heller lite.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2009 #14 Skrevet 27. september 2009 Drikker sjelden, men når jeg først gjør det så er det nok mer enn bare et par glass. Sparer meg for grøftefyll, men går nok på en snurr ja! Har vel drukket kanskje 4-5 ganger i år.. men kun til fest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå