ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Her vet vi ikke kjønn.. og må si jeg begynner å bli frustrert over å ikke være i nærheten av noe navn. Er i uke 32 nå. Går tom for forslag, og alt jeg kommer med er bare NEI! Det passer liksom aldri å sette seg ned å prøve å finne ut av dette. Det er jobb, fotball og kjøring av barna. Vi har en hektisk hverdag begge to.. men litt engasjement hadde vært fint. Han er jo kjempe flink pappa, sjef på jobben og en super samboer.. vil bare ha litt engasjement i å finne noen alternativer til navn på den lille. Må jo ikke ha det klart til fødsel.. men hvertfall insnevre det til sånn 10... Er mennene deres flinke?
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 ser du har det veldig likt som meg ja Her er det bare jeg som kommer med forslag, å sambo sier nei, kanskje, må tenke på det osv. Har kommet med ca.100 forskjellige navn. Vet heller ikke kjønnet, så vil jo gjerne ha ett par valg på hvert kjønn. Men neida.....nesten alt blir avslått. Nå har vi kanskje kommet fram til 2 gutte og 3 jente navn. Men er langt fra enige enda. Så dette kan jo bli spennende.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Min mann sier han har kommet med forslag (kan ikke helt huske når det har skjedd men er alltid noe sånt traust som jeg ikke helt faller for med en gang kan du si) så siden jeg bare sier nei til det han foreslår så skal jeg finne på navn nå å så kan HAN si nei på trass. Veldig konstruktivt må jeg si.. Må også få nevne at det var hans forslag som ble navnet til storebror så egentlig forstår jeg ikke helt hva han klager for.. Forresten så må vi finne TO navn, det kan bli hardt det! :-P Tror vi tar det etter UL ja..
C_Haga Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Vi venter en jente, og navneprosessen går ganske så greit egentlig (for øyeblikket altså). Først var alt jeg forslo et stort nei! Men nå har kjæresten min har endelig kommet over stadiet om å komme med tulleforslag til navn og blitt mer seriøst når det gjelder forslag. Vi har kun to forslag som vi begge er enige om så langt, men så har vi en stund igjen på å finne flere forslag som vi begge to liker. Er 20 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå