Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Et av mine beste kjøp før vintern i fjor var en tykk og god ulldress fra Name It. Den er i 100 % merinoull, som er tovet- tykk og god kvalitet. Den er "heldekkende" med fot og glidelås opp t.o.m str 74, og fra str 80 og oppover er den med glidelås, men uten føtter. Utrolig enkel å ta på, og fin å bruke over ullundertøy når man skal ut med vogna, eller ut på lekeplassen. Koster bare 250 kr, og DET er en meget snill pris for en såpass god og varm ulldress som dette! Trenger ikke bruke opp hele lommeboka på Nøstebarndress da nei Dressen finnes dessverre ikke i nettbutikken deres, men her er en oversikt over ulike Name It butikker i Norge (har faktisk kommet veldig mange nye i det siste) http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Content?langId=140&storeId=14 654&catalogId=10101&spotName=StoreLocator Løøøp og kjøp=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2009 ...vet forresten at Reflex-butikkene også har noe Name It, men ikke sikker på om de har akkurat denne dressen!
GreitÅVæreAnonym Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Takk for fint tips, men jeg kommer ikke inn på den linken du postet....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 hmm..sikkert noe mellomrom som har sneket seg inn som vanlig...vi prøver igjen http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Content?langId=140&storeId=14654&catalogId=10101&spotName=StoreLocator
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2009 søren altså, det sniker seg inn et mellomrom der, foran &-tegnet ved catalogId...hvis du tar bort det, funker linken=) Evt gå inn på name it siden, nameit.com, og "finn din butikk"- linken nederst til høyre der..
GreitÅVæreAnonym Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Hmm, funket ikke denne gangen heller, men jeg gikk bare inn på namit.com. Fant fanen for "Finn din butikk" nederst på førstesiden:-)) Synd den ikke kan bestilles på nett. Nærmeste butikk er et lite stykke unna
Elin snart mamma til 3 Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 weee den kjøpte jeg for 100 kr på salg nå i vår. Syntes den virket så god så nå ble jeg litt glad her assa venter bare på at mini me skal vokse inn i den da
Itsrejk Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Takk for tipset! Småtten har dress i ullfleece fra Nøstebarn som passer nå (fikk i gave fra besteforeldre da han ble født, og valgte en str som skulle passe nå i vinter), men når den blir for liten er det stor sjanse for at jeg lander på noe litt billigere - i hvert fall hvis man kan få tak i noe til 250 som er varmt og godt.
HH72 Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Jeg trodde også den var super, men etter bare 2 ukers bruk(kun soving i vogn) ble det et stort hull i siden, sømmen raknet. Så da ble det nøstebarn på oss :-) Sikkert uflaks, men
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2009 henny- så rart, sikkert uflaks ja! Jeg brukte ihvertfall vår dress i hele fjor vinter, hver dag nesten, uten et eneste hull eller skramme. Har også fått overtatt en brukt en fra en kollega, og den har holdt utmerket til to unger nå. Så min erfaring er ihvertfall at den er slitesterk og god=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2009 hehe, så bra! De er ganske store i størrelsen ja, så her passer fortsatt str 68
Maya_1 Skrevet 28. september 2009 #12 Skrevet 28. september 2009 Å takk for tipset, akkuratt sånn jeg har vært på jakt etter!
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2009 #13 Skrevet 28. september 2009 Det er da denne dressen her, er det ikke det da? http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=140&storeId=14654&catalogId=10101&partNumber=5700344515080-MOCCA Vi har brukt denne til sovedress, helt super. Skal kjøpe en til begge gutta denne vinteren også:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. september 2009 Jo, det er det sannelig- det er den uten fot ja. Men det var litt utplukka i størrelser og farger der inne på nettbutikken så jeg, de har flere farger/ str i den vanlige butikken=)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 28. september 2009 #15 Skrevet 28. september 2009 denne ser bare helt super ut. vi har en hund som er med på agility og har vært på jakt på noe som tassen kan ha på deg. har kjøpt en del flees dresser og fått vinterdresser, men denne skal kjøpes. hvor var den på tilbud?????
magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. september 2009 #16 Skrevet 28. september 2009 Hm får ikke linken til å funke...
Gjest Skrevet 28. september 2009 #17 Skrevet 28. september 2009 Vil anbefale name-it sitt ulltøy i det hele tatt. jeg har dressene fra nøstebarn, men tynne ullbodyer og ribbestrikka bukser har jeg kjøpt fra name-it i år til både 2-åringen i barnehage og lille på 2 mnd. Lekre farger også
epla Skrevet 28. september 2009 #18 Skrevet 28. september 2009 Tusen takk for tipset, Lykkeli! Fant den i nettbutikken i mokka farge, bestilte sporenstreks en til snuppa!
mummydummy Skrevet 28. september 2009 #19 Skrevet 28. september 2009 Veldig fine ulldresser, jeg liker name-it og er så glad de har fått nettbutikk! Men et spørsmål, når bruker du heldress? Småen var nyfødt i vinter og jeg er nå usikker på hva jeg trenger utover høsten og vinteren, og hvorfor ;-)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 28. september 2009 #20 Skrevet 28. september 2009 de hadde ikke denne i liten str på strømmen, vet noen om den finnes andre steder. uff den var helt perfekt til vårt bruk
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 28. september 2009 #21 Skrevet 28. september 2009 Takk for tips!! nå ble jeg glad;) hehe skal på shopping på onsdag..Den er perfekt til å ha på i vogna;)
Klar Som Et Egg Skrevet 29. september 2009 #22 Skrevet 29. september 2009 Nå har jeg handlet for nesten 800 kr.. Jeg som lissom skulle spare penger og ikke kjøpe så veldig mye mer til snuppa på en stund. Får sende regningen til dere, hehehe! Masse fint på name it. Skulle ønske jeg hadde en like oppdatert garderobe som vesla har... sukk
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 29. september 2009 #23 Skrevet 29. september 2009 ja det med at barna har fine garderober hehe tenker ofte det selv, men nå passer jeg alle mine gamle bukser og er fornøyd med det. bruker bare ammetopper, men gleder meg til de vanlige klærne å.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 3. oktober 2009 Så bra at den falt i smak hos så mange- den er virkelig helt knall synes jeg, også er den jo så billig også, i forhold til nøstebarn osv. Jeg har bare prøvd heldressen med fot til nå, og den har jeg brukt både i vogna og i bæreselen. Veldig grei dress å bare zippe på i full fart før man går=) Kjøpte også et par fine skinntøfler på name it her om dagen, sånn robeez-type i mykt skinn med strikk øverst- helt supre de også, og halv pris i forhold til robeez (bare 149 kr). Anbefales=)
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #25 Skrevet 3. oktober 2009 Ja de har vi også Lykkeli&gla✩RoSa✩RamP✩08:) Er kjempefine i barnehagen! Synes i det hele tatt Name-it har en del fint både til baby og barn, fint barnehagetøy. Vi har fått vinterdressen i gave så blir spennende å prøve den i vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå