Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Leste jeg riktig? Har de funnet videoer av spedbarn som blir torturert og misbrukt? I Norge? Jeg får helt vondt jeg altså, hva folk får seg til å gjøre...
mamarama og lille banan Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Hvor har du lest dette? :s
Dotten Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Se på Tv2 nyhetene nå. Er nok ikke Norge, men faen heller. Spiller ingen rolle. Fy f.....!!!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Les boka "la de små barn komme til meg", så vil du få lese mye om ting som skjer her i skandinavia og... helt grusomt, men ja, det skjer også i Norge... nordmenn er ikke bedre enn andre når det gjelder dette heller....
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2009 Frysninger... Grusomt, får vondt av å tenke på hva folk kan gjøre mot små barn. Måtte inn å titte til snuppa vår, hun er jo så nydelig, at noen kan skade noe så uskyldig og dyrebart som et lite barn...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Funnene er gjort hos en POLITIMANN i Bergen! Dog, filmene er ikke nødvendigvis gjort i Norge. Jeg orker IKKE å ta den der informasjonen til meg. Det er forbi min fatteevne og jeg tror jeg blir psyk om jeg tenker på det. Jeg klarer ikke å forholde meg til det, det er for SYKT SYKT SYKT. Jeg blir så sint at mine egne tanker skremmer meg.
mamarama og lille banan Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Se TV2-nyhetene nå, det er helt grusomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå