Gå til innhold

Kripos har funnet hva? Grøss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste jeg riktig? Har de funnet videoer av spedbarn som blir torturert og misbrukt? I Norge? Jeg får helt vondt jeg altså, hva folk får seg til å gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du lest dette? :s

Skrevet

Se på Tv2 nyhetene nå. Er nok ikke Norge, men faen heller. Spiller ingen rolle. Fy f.....!!!

Skrevet

Les boka "la de små barn komme til meg", så vil du få lese mye om ting som skjer her i skandinavia og... helt grusomt, men ja, det skjer også i Norge... nordmenn er ikke bedre enn andre når det gjelder dette heller....

Skrevet

Frysninger... Grusomt, får vondt av å tenke på hva folk kan gjøre mot små barn. Måtte inn å titte til snuppa vår, hun er jo så nydelig, at noen kan skade noe så uskyldig og dyrebart som et lite barn...

Skrevet

Funnene er gjort hos en POLITIMANN i Bergen! Dog, filmene er ikke nødvendigvis gjort i Norge.

Jeg orker IKKE å ta den der informasjonen til meg. Det er forbi min fatteevne og jeg tror jeg blir psyk om jeg tenker på det. Jeg klarer ikke å forholde meg til det, det er for SYKT SYKT SYKT. Jeg blir så sint at mine egne tanker skremmer meg.

:(

Skrevet

Se TV2-nyhetene nå, det er helt grusomt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...