Gå til innhold

Andre her inne med tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Mine er 4 år gamle, en gutt og ei jente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er temmelig nye i livet:) To gutter.

Skrevet

Koselig :) Når ble de født?

Gjest Månefuglen +2 *høygravid*
Skrevet

Jeg har snart tvillinger i alle fall ;)

Skrevet

Så spennende, når har du termin? Vet dere hva det blir?

Skrevet

Har termin 30 okt men blir visst satt igang senest sekstende.. Vi får jente og gutt :-)

Skrevet

Gled dere, dere har mye fantastisk å se frem til :) (selvfølgelig er det slitsomt til tider før rutinene er i boks, men det går seg fort til )

Skrevet

Har heldigvis litt erfaring med tvillinger fra før siden jeg har småbrødre som er det ;) Er veldig glad for at mannen min skal være hjemme i syv uker i starten for å si det sånn.... ;)

Skrevet

Hehe, det forstår jeg godt :) Så de får tvilling-onkler også, noe så koselig da <3

Skrevet

Hehe ja, han ene broren min er veldig glad i babier, er sprøtt hvor stor forskjell det kan være på to brødre som er tvillinger. De har jo en helt merkelig connection, hvis den ene er i "bråk" i skolegården så merker den andre det helt fra andre enden og kommer til "unnsetning".. Også snakker de så rart med hverandre vet du.. Du og jeg ville jo stått litt fra hverandre men siden de er tvillinger står de gjerne rett i ansiktet på hverandre og snakker, vet ikke om du har merket det? Har sett det hos flere tvillinger så har regnet med at det er vanlig.. ;=)

Blir stas ja. Er morsomt med jente og gutt på en gang ;-) Hva venter du nå da?

Skrevet

Denne gang venter vi en liten gutt :) Og jeg har også merket mye av det du skriver, det vil sikkert bare bli enda mer av det når de blir eldre.

Skrevet

Så gøy da:-)

Ja, tvillinger er virkelig interessant.. Vi er jammen heldige som får så mange fine barn! :)

Skrevet

Super-heldige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...