Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Ser det diskuteres heftig her inne. Jeg har vært veldig fornøyd med Reimadressen vi har brukt de to siste årene. Den er ikke tec+, bare tec, og er nesten som ny etter bruk i 2 år. Må kjøpe ny nå fordi hun har vost fra den. Det jeg har likt best med Reima er at den er så lett og luftig. Hun har hatt stor bevegelsesfrihet i den dressen. Ingen andre dresser jeg har tittet på er så myke og lette. Nå lurer jeg litt på om Ticket-dressen kan ha disse egenskapene. Regntøyet fra ticket er hvertfall vanvittig mykt og lett. Noen som kjenner ticket som kan svare?
flypapir Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Vi har prøvd både reima tec og ticket, og jeg må nok si meg mest fornøyd med ticket sin dress. Jenta vår ville også helst ha på seg "den varme dressen", noe som betydde ticket dressen..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Vi har kjøpt ticket til mini nå. Men bintern er jo ikke her riktig enda så erfaringer har jeg ikke mye av. Men hørt masse bra da
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Til de helt små syns jeg Reima er best pga lettheten mens for de litt større så er nok Ticket litt bedre, særlig med tanke på slitstyrke. De herjer jo litt mer i den alderen. Den er nok også litt varmere så noe avhengig av hvor kaldt/varmt barnet ditt er og hvor dere bor etc. Mine barn har begge dressene, syns begge er bra. Fordelen med reima er at man kan tørketrumle dem, syns ticket tørker noe sent, men på den annen side så er det lett å ta en klut å tørke av disse pga det glatte stoffet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Min Ticket-dress kan tromles på lik linje med Reima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå