Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg hadde sist sex for 2 måneder siden, har hatt mensen to ganger etter det. Føler meg gravid for tiden. Har halsbrann, er litt kvalm, puppene verker innimellom, og jeg er rar i kroppen. :/ F**n og. Hvor vanlig er det å ha mensen selv om man er gravid? Jada jada. Dere er ingen graviditetstest.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Ingen av mine venninner har hatt mensen etter de ble gravide. Tror ikke det er så vanlig som noen skal ha det til..
Gjest Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg var mellom to og tre mnd på vei da jeg fant ut jeg var gravid- hadde da hatt helt regelmessig mensen i mellomtiden, (altså to ganger..) Da jeg fortalte dette til legen, fikk jeg beskjed om at det er veeeldig unormalt at man får mensen når man er gravid. Blødninger kan forekomme, men vanligvis i såpass liten mengde eller "unormal" variant at man fort skjønner at det ikke er snakk om vanlig mensen. Så HVOR vanlig det er, kan jeg ikke svare deg på... men at det IKKE er vanlig, er visst iallfall sikkert...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 du kan ha en veldig tidlig EL da.det hadde jeg sist på den nest siste mensdagen og noen dager etter.det var en tidlig EL,men jeg trodde jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Man har ikke mensen mens man er gravid, men man kan ha homonelle blødninger som kommer når mensen skulle ha kommet. Forskjell, fordi man ikke har eggløsning. Det er svært uvanlig å ha hormonelle blødninger i regelmessig forstand mens man er gravid. Ca. 3 prosent opplever noe lignende det du beskriver. Hvorfor tar du ikke en test?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Takker for svar. Hvorfor jeg ikke tar en test? Jo, fordi jeg ikke har noen her og nå. Er først de siste dagene jeg har begynt å få graviditets-symptomer. Får vel dra og kjøpe en test i morgen. HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Jeg var gravid utenfor livmoren en gang og da hadde jeg mensen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå