Gå til innhold

De varmeste vinterskoene til voksen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at Sorell skal være bra, og at de i tillegg holder en tørr. Jeg er ute mange timer om vinteren( jobber i bhg) og blir fort kald på bena. Har til nå brukt et par fora skinn støvler, med ull innerst (eller det er vel en blanding) og et par tykkere ullsokker ytterst... Men etter en times tid har jeg likevel blitt kald!

MÅ ha varme sko!!!!!

Har dere noen erfaring?????

Og det bør helst ikke koste såååå veldig mye =)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et par Puma vintersko i fjor, og de er bare helt fantastiske. Jeg har gått barfot i dem uten å fryse, og jeg har faktisk ikke vært kald en eneste gang selv om jeg har vasset i snø. De er også gore tex og altså 100% vanntette.

Jeg betalte ca. 1000,- på XXL og det var vel verdt hver eneste krone.

Her er bilde av dem:

http://restart.blogg.no/1253895748_hahaha_sjekk_hret_p_h.html

Skrevet

Jeg har slike finske svarte, ligner litt på snowjoggs (eller hva dette het...). Tror de kostet ca 500. Passer IKKE til slaps da, må være skikkelig snøføre...

Skrevet

Hm... ja det funker ikke her... Er myyye slafs i løpet av vinteren her desverre!!

Skrevet

Ja, tenkte mer på de som stolt mamma hadde, de som funka bare i snø!!!

Må ha noe som er vanntett, med goretex el.l. Får kikke på xxl nettsiden og se hva jeg finner der. De var tøffe de støvlenen dine Monajenten. Er greit at de ser litt ok ut også i tillegg til at de er varme =))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...