proud mama Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hei hei:) Jeg er i uke 18 nå å kjenner små dunk nederst på magen. det kan komme flere dunk fra samme plassen og det vises utenpå magen også. Dunkene kan variere fra både høyre og venstre side. Er dette virkelig spark eller bare luftbobler etter fårikålen;) mvh
Ann Helen Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Det er nok sparkene du kjenner:-) det er en herlig følelse å kjenne at det er liv inni der!
b77h Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Helt sikkert spark! Det er så deilig - jeg kjente det også første gang i slutten av uke 18. Kjenner det best når jeg holder hånden på magen.
proud mama Skrevet 27. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2009 Åh så koselig da! Man sitter jo å lurer på om man synes det er koselig med luftbobler;) he he! Kjekt å vite at det er spark jeg kjenner! Jeg kjenner de også best når jeg holder hånden over magen. Føles så godt å ha folk som er enig med meg i forhold til min mor som påstår at det er altfor tidlig til å kjenne spark og at jeg tar feil. (verdt å nevne at hun ikke har vært gravid på 15 år.. da med min søster) Takker så mye for svar! Mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå