Gå til innhold

Vurderte abort i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en særdeles temperamentsfull 4 åring i hus, roper og skriker og kaster ting i veggen når h'n ikke får viljen sin...Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Vet ikke om jeg klarer tanken på å ha to slike i hus....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DA skulle du ikke ha fått barn i det heletatt!!

Skam deg for å si noe slikt om dine egene barn..

Skrevet

barn er forskjellige.

jeg har 3, og ingen er like... en er en tenker, en er en temperamentsfull liten kar, fort opp fort ned, og ei som er ei bestemt sol... smiler hele tiden, men er sta som et esel:-)

så om nr 1 er en rabagast så trenger ikke nr 2 og 3 og 4 og 5 og 6;-) å være det:)

lykke til!

Skrevet

Det var et svar som glitrer av IQ 21:39.

Skjønner godt at tanken skremmer deg noe voldsomt, HI. :) Det høres veldig travelt ut, men det er nå ikke sikkert at nr to blir like høylytt og aktiv som første.. Pluss at da får førstemann blitt noe eldre også. Det vil nok gå bra :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk... Blir bare så deprimert av å høre på hyl og skrik i timesvis, ingenting nytter... Vil bare legge meg ned å skrike selv. Heldigvis roet det seg, og vi ble venner igjen, men hærregud hvor psykisk slitsomt. Full av hormoner selv... Men men, det er over nå. Skulle av og til ønske jeg hadde en supernanny hær for å forklare hva vi gjør feil, har sikker forsøkt alle metoder nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...