skorpionfruen Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Bare ikke snakk om, om han vil sove. Så lenge han får ligge i armene mine er det greit, legger jeg han i fra meg så er det HYLSKRIKING. Passer så dårlig, har masse å forberede til i morgen og han nekter å sove. Han er nå så overtrøtt at han har store røde ringer rundt øynene. Stakkars lille puddingen som gjør mammaen litt gal akkurat nå, har prøvd å få han til å sove i 3 timer, men nei du......
Kulå Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Stakkars, er så fælt når de blir så overtrette. Har du prøvd med massaje, det har jeg hatt god effekt med med minstemann. Har brukt en babyolje som inneholder lavendel, som jo virker beroligende : ) Håper foresten at han har sovnet nå da : )
skorpionfruen Skrevet 27. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2009 Har prøvd det meste, men må nok være magesmerte med i bildet her for han vil IKKE sove og nå er det midnatt snart, begynte klokken 7. Håper det ikke blir våkennatt for i morgen skal han være med på skolen og det er 8 mil over fjellet så kunne være greit at vi var utvilt til da.
Kulå Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Gi litt sukkervann, d hjelper mot magesmerter. Jeg måtte ty til det mange ganger når minsten var liten baby... Håper dere har fått litt søvn inatt iallfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå