Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg har masse små kviser i ansiktet. Er snart 30 år og lurer på nor og om dette noensinne vil gi seg. Jeg lever ikke det sunneste livet, men vil ikke påstå at jeg er direkte usunn heller. Noen med forslag til noe som kan smøres på? Med eler uten resept. Jeg vet at masse van og trening hjelper, men jeg øsnker en litt mer lettvint løsning!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Der finnes både smørning og tabletter for slikt. Snakk med legen din, du:) Og det med sunt/usunt liv, har mindre å si enn en kanskje tror. Jeg lever så usunt som en egentlig kan få det, men har ingen kviser i ansiktet lenger. Jeg hadde det i tenårene, men ikke den som var verst .angrepet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg har hatt problemer med kviser helt fra ungdomstiden. For 2 mnd siden kjøpte jeg et produkt i serien Md formulation. Vitplus clearing complex. Den er litt sterk men ikke på en ubehagelig måte. Over den så smører du critical care fra samme serie. Den gjør så det ikke svir. Jeg har ikke blitt rød i huden av dette produktet. Har gått på roaccutan(det sterkeste du får mot kviser) uten effekt. Men dette produktet er kjempebra. Koster ca 500 kr men er virkelig verdt det..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Basiron, fås kjøpt på apoteket 130 kroner tror jeg for en tube som er meget drøy.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 http://www.lookfantastic.com/beauty/md-formulations/critical-care/md-formulations-vit-a-plus-clearing-complex.html
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg som skrev om MD over her.. Ikke bruk basiron som andre foreslår her. Det ødelegger huden din. Tørker den ut og da vil huden produsere mer fett og da blir det tilstoppet= mer kviser.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Ikke på meg. Huden blir litt tørrere ja, men den tar bort kvisene.
Gjest Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Å ikke bruke sminke. Jeg får ihvertfall uren hud når jeg bruker foundation ol.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Dalacin! Det får du på abotek med resept.. Eg har to storesøstre og begge di fikk kviser i tenårere, ligger i familien. Så den dagen eg syns eg begynte å få for mye kviser, gjikk eg til legen. Legen såg på huden min, og anbefalte Dalacin for meg, og eg såg forbedringen etter 1 mnd bruk
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Småsporvinj Har du prøvd ID sminke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå