Liten på jord, stor i ord Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Altså H&M, Cubus, Lindex osv. Er noen av de gode nok?
Ksenia & Anjem Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 www.sparkjop.no tror jeg har greit ull..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Har hørt at Cubus sine ullklær skal være bra og Tom&Trine ullklærne fra Spar Kjøp. Så har gått til innkjøp fra både Cubus og Spar Kjøp så får jeg se
mamarama og lille banan Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg synes Janus-ull er veldig bra, det får du kjøpt på Barnas Hus, men også Coop obs. Rimelig også.
Hikken Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg er kjempeglad i ulla fra Cubus (den med bomull innerst). Frøkna er god og varm og klærne klør ikke )
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg liker cubus sin 100% hull og cubus sin ull med bomull innerst godt
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 hehe Cubus sin 100% hull blei rett for meg, jenta mi fikk ein body og ein longs til jul og etter to vask, håndvask, var longsen full av hull!!! Fikk bytta uten problemer og den har holdt heldigvis.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Vi liker godt Tom&Trine ulla fra sparkjøp vi De er litt små i størrelsen (hvis du vil bestille på nettet) så jeg kjøper iallefall en størrelse større enn snuppa bruker til vanlig. Litt smale i modellen også, men passer snuppa utmerket, selv om de blir vasket OFTE! Cubus sin er heller ikke så verst, men merker hun er litt klam når hun har styret masse for så å gå over til litt roligere tempo. Vet ikke om det er pga bommullen innerst eller hva det er? Hun er ikke kald da, vel og merke, bare klam, men liker ikke å legge henne ut for å sove i vogna da. Ellers liker vi både Janus og Safa ulla H&M sin er ikke vi så begeistret for, den mister fasongen syntes jeg... Lykke til i ull-jungelen
Blåmandag¤ Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Tom og Trine fra Sparkjøp, og det fra Cubus. H&M sitt liker jeg ikke. Janus får du ofte kjøpt rimelig på Barnas Hus og Obs.
Liten på jord, stor i ord Skrevet 27. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2009 Takk for svar
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 ullundertøyet fra NAME IT har jeg forelsket meg helt i:) Kjøpte to sett i fjor høst og angret som en hund senere på vinteren at jeg ikke hadde kjøpt flere sett. Men da var det helt tomt. Kjempetyng og godt, så helt greit å ha under genser og bukse. Liker ikke at det blir for tykt for de små jeg. I år har jeg lært og kjøpt inn flere sett. Name It har forresten fått nettbutikk nå, nameit.com (no)
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 oi mammsen, så dumt. jeg har faktisk sjeldent hatt dårlig opplevelse med noe jeg har kjøpt enten det har vært janus eller cubus jeg da, men er jo fint du fikk byttet
erteposen + 4 Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Tom og Trine fra sparkjøp, ikke de med striper, bruker nå mine tvillinger. To storebrødre har brukt det før, og det er like fint. Janus fungerer også bra. Velger du med bomull innerst kan en like godt kjøpe vanlig bomull fordi egenskapene til ulla er helt borte. Varmere enn bare bomull, men det transporterer ikke bort fukt. I år har jeg kjøpt grått ulltøy fra Cubus, og er spent. Litt hardt for de minste kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå