Hermineee Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hei! Er det slik at gutter alltid er større enn jenter? Jeg har 2 gutter som har vært 4700 g og 4900 g. Venter nå mitt 3 barn, som vil bli nesten like stor. Vi vet ikke hv det blir, men jeg regner nesten med at dette også blir en gutt. Noen som har opplevd å få jente som er like stor som gutten?
Kongeørna Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Guttene mine var henholdsvis 3450/50 og 4730/55. Jenta ligger an til å bli omtrent midt imellom, ca 4200. Blir spennende å se.
Mamama Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg har termin om 2 dager. var på ul i dag og fikk estimert minst 4 kilo allerede nå.. gikk ei uke over med dattera mi og hun var 4340. Det blir gutt denne gang og tydeligvis minst like stor, så hos meg er jenta og gutten på lik linje. Håper jeg slipper å gå mye over denne ganger, da kan jo gutten bli kjempediger:P stakkars lille meg.. hehe
Stephanie_ Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 jeg fødte en diger gutt for snart 5 år siden, nå er det en jente i magen og hun er estimert pittelitt under guttungen, men de er ikke langt fra hverandre... vet jo aldri før den lille kommer ut og får veid seg:-) prøver å ikke angste over å måtte føde nok en sværing...
Hermineee Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2009 Takk for svar, og lykke til alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå