Gå til innhold

Kløfta omegn?


ninayngve

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg er en jente på 28 som har termin 21 februar. Jeg og min samboer flytter nå til kløfta og som nyinnflytter på Romerike ønsker jeg å komme i kontakt med andre gravide for å utveksle erfaringer og få nye venner. Dersom du ønsker en ny venninne, eller du og samboeren ønsker å treffe nye hyggelige mennesker håper jeg du tar kontakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på Lindeberg i sørum (6-7 km unna Kløfta "sentrum"), er 31 år og venter barn nr 2 i mars. Vet ikke helt hvordan man sender meldinger direkte til andre brukere her inne, men regner med at det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er en jente på 30 år som leste din melding og vil gjerne komme i kontakt med andre gravide på Romeriket. Min mann og jeg bor på Sørumsand, i Sørum kommune, som ikke er langt fra Kløfta. Jeg har termin i mars og dette er min første graviditet (som kanskje mitt nicknavn tilsier- ikke veldig oppfinnsomt). Jeg er en sosial jente og vil gjerne utveksle erfaringer og kanskje få en ny venninne!!! Ser flere har svart på innlegget ditt og jeg kunne godt tenke meg å møte flere gravide jenter på Romeriket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at vi setter opp et treff. F.eks. på kaffedilla (finnes det andre steder på kløfta hihi). Jeg er litt opptatt framover, men det kan sikkert være greit å gi litt god tid, er ikke sikkert at folk er inne her hver dag og sjekker ;-) Hva med tirsdag 3.november på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev det opp på treff-siden. Foreslo kl 18, men er ikke sikker på når kaffedilla stenger. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettet er en fin ting... er ikke så vanskelig å sjekke sånt da. Men det ser ut til at de stenger kl 17 på hverdager. Noen som har forslag til annet sted å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ikke lokalkjent på Kløfta, så vet ikke hva som er å velge i der. Men, hva med Lillestrøm? Der er det mange steder å velge mellom. Er vel ganske greie togforbidenlser dit også for alle, ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm er greit for meg. Da er det kanskje flere som kan være med også. Da endrer jeg treffet til å bli på Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere ordner et treff, har ikke sett det før nå. Jeg stiller gjerne opp på Lillestrøm:) Jeg for min del kan alle kvelder unntatt torsdager. Både jeg og min samboer ønsker å treffe andre par, så hva med å ta med "gutta" på dette? Hyggelig å involvere fedre i det store som skal skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg er helt ny på disse sidene, hvor finner jeg den treffsiden du (mamma'n til en turboprins) nevner?

Er det noen av dere som har vært plaget med kvalme og har det i så fall gått over nå? Jeg har vært plaget hele veien og er fortsatt så kvalm at den hindrer meg i å gjøre hverdagslige sysler. Har jo hørt om de som er kvalme i 9 mnd, men håper vel at det går over snart.

 

Når det gjelder treffet vårt, er det fortsatt snakk om 3 nov og i så fall hvor på Lillestrøm vil dere møtes? Hvis vi blir mange, er det kanskje lurt å bestille bord. Min mann kan ikke være med på første treffet, men dere andre må jo bare ha med deres "bedre halvdeler" for det. Jeg kan godt bestille bord, men da bør vi vel enes om klokkeslett og sted først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

 

Jeg fant treff-siden. Fikk i grunn svar på en del der, men har noen bestilt bord? Er vel ganske fullt der på kveldene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestilt bord enda, tenkte å vente til litt nærmere slik at vi vet ca hvor mange som kommer.

 

Ingen regel mot å ta med mennene, men praten har en tendens til å dreie seg mye om graviditet, og det er ofte ikke så interessant for mannfolka. Selv parkerer jeg nok mannen hjemme som barnevakt for turboprinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har vært på Villa Vallhall noen gang (etter at de flyttet til det hvite huset). Er det et mulig treffsted senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...