Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Er det noe å se på? Jeg ser litt nå i mangel av noe annet.. Men får ikke helt tråden i det..
Jojo x3 Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg har akkurat sett babylånerne, syns det er litt koselig og interessant. Robinson gidder jeg ikke se.....Så jeg kan ikke hjelpe deg med tråden der nei. Syns Ja, til kjolen er bedre da (travel and living kanalen) :-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 nei, har ikke sett på det i år:)
Lene~mor til tre Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Nei det følger jeg ikke med på
Kulå Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Yes, robinson må til. tror jeg har sett alle sesongene utenom den første. Tråden i det er jo å slå motstandern fo å få dem til å stemme ut en av sine, for å stille sterker til en sammenslåing. Dt nye i år er jo lag X, syns et var dødstøft at dem slo ut lag nord : ) Men jeg heier egntlig på lag sør, utenom han muslimen, ikke det at jeg er fordomsful, men han så fryktelig slu.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå