Gå til innhold

Jeg er så oooover han!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens lille utblåsning:

Et halvt år siden han dro fra meg, og herregud så lykkelig jeg er!! Har gått i opp og ned siden da, men nå går d bare oppover.. ENDELIG!! hehe..

Han er utrolig egoistisk (uten og egentlig legge merke til det selv tror jeg), barnslig og stiller lite opp...

La virkelig merke til det i helgen når vi møttes i et familieselskap. Han hadde jo "frihelgen" sin fra ungene, og gjett om han hadde fri... hjalp ikke til med noe når det gjaldt ungene, og unngikk oss nesten. For en far!!

Alle sier han kommer til å angre når ungene blir eldre og ikke har noe særlig forhold til han, men vet dere hva.. jeg er jammen ikke sikker på om han kommer til å angre... Han er moren sin opp av dage, og en mer egoistisk dame skal du jammen lete lenge etter.. først meg selv, og så meg selv igjen! (hun dro også fra mannen sin, for å leve livet.. da var barna deres 2 og 5 år. Hun orket ikke det livet, med mas og tjas, hvor hun ikke fikk gjøre som HUN ville. Svigerfar har hatt aleneomsorgen for barna hele tiden)

Kjente iallefall at alle følelsene mine for han er borte, nesten så jeg ikke orket å si hei til han engang.. hvorfor skal jeg gi og gi og gi, når han aldri gir noe tilbake? Venner behandler ikke hverandre sånn, og det var jo venner han ville vi skulle være...

Har det såååååååååååååååå fint alene, uten en survete mann som klager på alt, men som likevel ikke hjelper til med en dritt!

Ungene mine er alt jeg trenger, og herregud så forelska jeg er i nettom DEM :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :) Du møter nok en mann engang som du fortjener.

Skrevet

ja, jeg håper det... men akkurat nå har jeg det aldeles utmerket alene! Bare meg og ungene :)

Skrevet

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en utrolig fantastisk deilig opplevelse det der at man finner ut at, faen heller, jeg har det så forbanna mye bedre alene enn med en kar som ikke en dugende!!

stor klem!

fra enda ei alenemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...