Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hmmm... sitter her og føler meg litt smågærn!! har 3 nydelige barn, og en herlig mann som alle vil så gjerne at vi skal få en nr 4 her i hus min mann og jeg har diskutert dette og er enig i at dette vill vi, barna har komt med mange små ytringer om dette uavhengi av våres tanker om dette da vi ikke har sagt noe til dem. Men er for øyeblikket student og vil gjerne gjøre meg ferdig med studiet før vi sitter igang. Det som gjør at jeg føler med litt smågærn er att den siste uken har jeg kjent "sommerfugler" i magen og mye små "bobbling" likt som da men først kjenner liv under en graviditet... Herregud tenker jeg da, er jeg sprø??? har spiral og kjenner meg ikke gravid i det hele tatt.. Er nok bare et snevn av innbillt svangerskap he he.. men trenger å høre at det er fler som kan ha opplevd det samme!!!! ellers må jeg vel bare slå meg til ro med at det er meg som er litt gærn !!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Ta en test ? spennende :-) Lykke til med evt. prøving senere. Står respekt av å være student og trebarnsmor (firebarnsmor???) synes jeg !
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg er litt småparanoid jeg også Jeg har hatt mensen to ganger siden fødsel så jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er gravid. Men her sparker det som bare det i magen;) Sitter og tenker "kan det være", samtidig som jeg klyper meg i armen og sier til meg selv "du hadde mensen for to uker siden. Skjerp deg". Jeg blir smågal av denne "sparkingen".. Og det verste er at det er på samme plassen hver gang, noe som er enda mer irriterende:/ Akkurat som om noen pirker meg i magen hele tiden. Godt vi er flere smågærne damer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå