Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Hva skal du med det Ulltrøye med lang arm er mye bedre synes jeg. Obs! har sånt, tror også du finner det på barnas hus.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Tenkte å bruke det under vanlige gensere slik at det ikke blir så varmt inne i bhg. I tillegg svetter de mest på ryggen, så fant ut at ullsingletter måtte være genialt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå