Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg skal begynne på første oppgaven i morgen, dette ser veldig kjekt ut Noen andre som har erfaring med den?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 nei beklager men syntes det hørtes spennede ut!! hva er det for noe??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Det er en "slankekur" som ikke handler om mat i det hele tatt Men kun om vaner og det å gjøre ting anerledes Så i morgen skal jeg ikke se noe TV eller være på nettet, kun for å kjenne på hvordan det er å ikke gjøre noe som jeg er vant til å gjøre. Så er det forskjellige oppgaver hver dag med å gjøre noe spesiellt, men lette oppgaver http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=tankekuren&p=1&r=1&cid=164132 HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 å det høres spennende ut ja kan jo være bra for noen og enhver, ikke bare slankekur men bare det å bryte ut av de vanlige mønster!!! lykketil
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Ja, ikke sant? Jeg vet jo at det ikke er mange kurer som funker, så det er kjekt å gripe an vektproblemet på en annen måte Takk for lykkeønskningene HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå