kathrins Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Lurer på om det er noen som har fått navlebrokk når de har vært gravide? Har fått en utbuling ved navlen og hvis jeg klemmer på den er det akkurat som den er fylt med væske.,og så blir den borte for så og komme tilbake. Noen som vet hva det kan være?
lille frø, mor til to Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Det høres ut som du kan ha fått navlebrokk. Det du kjenner er ikke væske, men fett som kommer litt ut. Jeg fikk navlebrokk under graviditeten. Det var skikkelig vondt da bukhinna sprakk bak navlen. I starten av graviditeten slet jeg med at "fyll" kom litt ut av navlen som jeg måtte presse tilbake på plass. Det var særdeles smertefullt. Nå er det ikke så vondt lenger. Regner med å operere etter fødselen.
MathildeC Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg fikk dette under første graviditet, akkurat slik du forklarer. En liten utbuling, som jeg kunne trykke på. Det skjedde ikke noe mer med min, og den ble faktisk gradvis bedre utover i svangerskapet og forsvant helt. Legen min konstaterte navlebrokk, men syntes ikke det var nødvendig å gjøre noe med det dersom det ikke ble verre. Nå, under mitt andre svangerskap (termin om et par uker) har jeg ikke sett noe som helst til det, merkelig nok. Navlebrokk er jo en "svakhet i muskulaturen" eller noe i den duren, så jeg regnet jo nesten med det ville forverre seg nå, ikke forbedre seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå