Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 de stoffene som er i tåteflasker osv? er jeg helt rar som ikke er hysterisk?
Gjest Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 jeg r ikke redd for dem... Man kan få kreft av "alt", så velger rett og slett ikke å tro på alt mulig...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Har jeg verken hørt om eller tenkt på faktisk.
Gjest losen Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Nå er mine ferdig med flaske, så ingenting jeg kan gjøre med det. Hadde jeg derimot hatt flaskebarn, smokkbarn hadde jeg sikkert stressa med å slutte raskt. Skumle greier kjemisk påvirkning, langtidsvirkninger, plutselig er noen syke, og ingen greier å spore hvor det kommer fra. Så om det finnes påvist giftige elementer i noe en utsetter ungene for daglig er det litt skremmende. Mine har fått en del falske, første ble ikke amma. Aldri brukt smokk, heldigvis. Liker det dårlig når slike ting kommer frem. Vi lever i et veldig giftig miljø. Mye mere enn hva det var for bare kort tid tilbake.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 vet liksom ikke hva jeg skal tro jeg.. det er jo så mye som er farlig.. og forskerne er jo ikke enige heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå