Studine mevik Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Forloveren min har vært her i helgen og på lørdag var vi og prøvde brudekjoler. Den andre kjolen jeg prøvde var i grunn så godt som perfekt manglet bare et lite silkebånn. Skal tilbake på mandag eller tirsdag for å prøve den på nytt. Det er greit å få noen dager til å tenke på for så å prøve igjen. Fikk den godfølelsen som jeg får når noe er som skapt for meg, så renger med at det er den jeg ender opp med og til bare 2000kr. Trenger jo litt justering og det koster jo litt, men hadde aldri trodd jeg skulle finne kjole så billig og med en gang
Emma&Adrian Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg fant og kjolen med engang! Den var bare så meg,så jeg hang den av,tenkte på det i ett par dager,så bestemte jeg meg for at jeg bare måtte ha den Jeg må gi 4000 for den,koster egentlig 12000 men det var salg! Må betale 700 for å få den skreddersydd til meg da utenom,men det er jo ikke så mye
Ariel77 Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Er det ikke rart hvordan man bare vet at det er den rette kjolen? Jeg skulle egentlig bare prøve og se litt, men fant virkelig drømmekjolen! Var ikke noe å vente med, så jeg kjøpte med en gang jeg også Var en Maggie Sottero kjole til 14.000 og absolutt ikke på salg, men håper å få solgt den etter bryllupet.
MaMia♡ Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror også jeg har funnet kjolen.. Skulle bare inn i salongen for å se litt, og falt pladask for en Maggie Sottero kjole. Denne også til 14 000 men vel verdt det syns jeg. Hu i butikken fortalte at jeg kunne selge den til 1/2 pris etterpå, da blir det ca samme pris som leie av kjole..
Hippomama Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 jeg fant også min kjole med en gang...skulle bare rundt å se å prøve litt, sånn smått...men gikk ut igjen med en kjole gitt... er en maggie sottero kjole til 13000, men skal leie den, så det ble 8500 det er en nydelig kjole med knyting bak, og silkebånd under bysten, og blonder som går på skrå nedover...en NYYDELI kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå