Gå til innhold

koster alle gode vogner flere tusen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dessverre de aller fleste vogner koster flere tusen.

Kan gi to gode råd til deg, enten handle brukt på finn.no eller så reiser du til sverige. Mye billigere vogner der. Koster fremdeles flere tusen, men sparer noe hvertfall :)

Skrevet

Du får hva du betaler for ja, de billigvognene du får tak i er virkelig ikke noe å ha om du har tenkt deg ut å gå litt...

Men det er helt ok å kjøpe brukt, vognene er som regel nesten like fine etter å ha vært brukt til et barn. Se på Finn.no

Skrevet

Ja, desverre.. Vogner er utrolig nok big buisness.. Om dere bor nærme Sverige, så kan det være lurt å handle vogn der. Evt høre om dere kan få fjordårets til nedsatt pris, eller kjøpe brukt.. :)

Skrevet

Jeg kjøpte dyrt til første. Vi kjøpte i utlandet, og solgt hjemme, og fikk nesten hva vi gav tilbake etter 1 år. Det var bagvogn, sportsvogndel, og bilsete. Da hadde vi kjøpt en trille som vi brukte, størsteparten av tida.

Så ble jeg gravid igjen, uten at det var helt planlagt, bare et par uker etter vi solgt vogna.

Da kjøpte vi dobbeltrille, med nedleggbare seter. Det er bagvogner som er så dyre, og en har strengt tatt ikke behov for bagvogn, mener da jeg. Så lenge babyen ligger flatt og har det godt og varmt, dvs god pose, trenger du ikke mer enn en trille. Mer en bra nok, og tida flyr så er det jo bare trille, sportsvogn en har behov for så uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...