Gå til innhold

Navn? Litt tidlig, men gøy alikevell :D


mulder

Anbefalte innlegg

Sitter her og blar i navn... Vet at det er tidlig, men synes det er litt artig å leke med tanken. Er det noen av dere som har gjort dere opp en mening om navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sittet å lett etter navn. Det er jo gøy, og vet jo det etterhvert blir vanskelig. Ennå har det bare dukket opp jentenavn, er nok litt preget av det ettersom vi har ei jente fra før. Det blir nok mer seriøs leting når vi forhåpentligvis får høre hva det blir. Sist bare "dukket" navnet opp, satser på at noe sånt skjer denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen navn klare som alternativer, veit ikke om det blir noen av de, men kanskje..

 

Charlotte Sofie, Emma Sofie eller Jacob Aleksander.

 

Charlotte og Aleksander er begge oppkallinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå ja, det har vært klart lenge!! Mathias og Sofia ! Pappa`en heter Mathias til mellomnavn og farfar heter Mathias til fornavn, så det ble det ganske naturlig! Sofia er etter min farmor som het Sofie, men vi vil ha en litt annen variant siden far er engelskspråklig og jeg liker ikke den engelse uttalen av Sofie....Så da er det bare å håpe på en av hvert kjønn med tiden!!! Synes det er hyggelig å kalle opp barnet etter andre kjære familiemedlemmer...

 

Alternativer er Nataniel og Daniel...men inegn jentenavn, synes jentenavn er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...