Gå til innhold

Ada Martine kom til verden 22. sept :) (samme som på 3.tri.)


alvesnuppa <3

Anbefalte innlegg

På termindagen 21. sept bestemte lille snuppa mi seg for at hun ville ut å strekke på kroppen. Riene kom veldig plutselig og regelmessig ifra første stund, og når vi ankom føden hadde jeg allerede 4-5 cm åpning, og svært tøyelig. Men etterhvert som tiden gikk stoppet det hele opp på 7-8 cm, og det endte med keisersnitt tidlig morgen tirsdag den 22. september.

 

Nå føler jeg meg litt snytt for selve opplevelsen med det å føde ut barnet, men ingen ting jeg kan gjøre noe med nå. Jeg har fått en ufattelig stor premie -verdens skjønneste lille pie ;)))!!! Hun har hofteleddsdysplasi, og må ligge med en spesialpute mellom beina i ca 3-4 mnd, noe mor ikke syntes var noe særlig til å begynne med :P. Ikke så grei beskjed å få midt under barseltårene akkurat, hehe. Den nyyydelige lille jenta, med den store stygge puta! Men skjønner jo også at det er supert at det ble oppdaget såpass tidlig, og at det kunne vært mye mye verre :)

 

Gled dere jenter :) Dette er stort!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med jenta di. Kjedelig med en sånn start, men det ordner seg med tiden dette her :-)

 

Selv har jeg termin på onsdag, så veldig spennende dager fremover nå. Men ingen tegn til noe fødsel med det første ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...